Komunikat od redakcji Gazeta.pl

Redakcja Gazeta.pl przeprasza prezydenta Andrzeja Dudę za pokazanie we wtorek na stronie głównej serwisu Tokfm.pl wpisu blogowego, w którym prezydent w sposób nieuprawniony został przedstawiony w negatywnym świetle. Był to błąd zespołu portalu Gazeta.pl, który redaguje serwis Tokfm.pl. Publikacja rzeczonego materiału nie była decyzją Radia TOK FM ani Redaktor Naczelnej Radia.
Wczorajszy tekst był wpisem blogowym z platformy Tokfm.pl i nie reprezentuje zdania Redakcji Radia TOK FM, serwisu Tokfm.pl oraz portalu Gazeta.pl. Nie było intencją redakcji portalu Gazeta.pl ukazać w sposób nieuprawniony w negatywnym świetle prezydenta Andrzeja Dudę - uważamy, że zawarte w materiale porównanie jest niestosowne. Wobec redaktora, który zamieścił wpis na stronie głównej Tokfm.pl, zostały wyciągnięte konsekwencje.

Przepraszamy też kolegów i koleżanki z Redakcji Radia TOK FM za narażenie ich na negatywne opinie, które pojawiły się w związku z opublikowanym materiałem w mediach społecznościowych.

Dostęp Premium TOK FM

Serwis informacyjny