Jak wygrać z dużą korporacją? Znany bloger zrobił awanturę na Facebooku

"Bardzo fajny case jak przez FB można załatwić coś z dużym korpo, jaka jest siła upierdliwych blogerów i jak można wyjść z twarzą z sytuacji" - tak jednym zdaniem internauta opisał na Facebooku historię Jakuba Górnickiego. Mężczyzna cztery dni czekał, aż nowy operator przeniesie do siebie jego stary numer.
"Mój numer miał być przeniesiony do Play z wtorku na środę - to się nie stało. Przez dwa dni mówiono mi, że to wina poprzedniego operatora - ale okazało, że to tylko kłamstewka konsultantów, bo przedstawiono mi jasne dowody, że to nieprawda. W umowie jest mowa o maks. 24 godzinach, już nie wspomnę o tym, że wszyscy zapewniali mnie, że jak tylko dojdzie kurier, to całość będzie skonfigurowana i działająca. Za takie działanie są ustawowe kary naliczane dla Was co jeden dzień" - takie oświadczenie napisał na Facebooku Jakub Górnicki.

Awantura o przeniesienie numeru

Górnicki to bloger i podróżnik. Nie krył, że sprawa mocno utrudnia mu życie. Wdał się w ostry dialog z prowadzącymi facebookowe profile telefonii Play, którzy zapewniali go, że pracują nad problemem i niedługo będzie rozwiązany. Ale też wikłali się w polemiki z innymi użytkownikami, którzy zaczęli komentować mocno nagłośnioną sprawę. W pewnej chwili jeden z autorów profili Play napisał, że "nie ma kryzysu", a sprawa niedługo będzie rozwiązana.

"Nie ma kryzysu?? od srody rana nie moge wykonywac polaczen, logowac sie do banku, wysylac przelewow, sprawdzic SMSow, korzystac z internetu, odbierac polaczen, mam jakas ultra droga tymczasowa taryfe. Od srody - moja dzialalnosc jako osoby samozatrudnionej jest niemozliwa. I nie ma kurwa kryzysu? I jeszcze usmiechy, cierpliwosc i analiza????" - odpalił w odpowiedzi Górnicki (pisownia oryginalna - red.). I opublikował swoje zdjęcie z transparentem o mocno nieprzychylnej dla Play treści.

Człowiek kontra firma. Facebook jako ring do walki

Werbalna potyczka w internecie trwała kilka godzin. Wśród komentarzy przeważały niekorzystne dla operatora. "Cudownie, że prowadzicie działania na fejsie, szkoda, że nie bardzo wam wychodzi rozwiązywanie prawdziwych kłopotów ludzi, którzy mieli nieszczęście zdecydować się na wasze usługi". "Nieźle jak widzę, można sobie firmowo strzelić w stopę na fejsie" - pisali internauci. Sprawa zainteresowała nawet konkurencyjną firmę Orange, która zaproponowała blogerowi wizytę na swoim profilu w dziale obsługi klienta. Ale i konkurentowi się oberwało - ludzie natychmiast zaczęli komentować, że i w Orange przytrafiły im się niemiłe przygody.

Sprawę zamknął rzecznik Play. Nawiązując do akcji z plakatem Górnickiego opublikował na Facebooku swoje zdjęcie z transparentem zapewniającym, że telefon blogera już działa i wszystko jest w porządku. Potwierdził to sam bloger. A ludzie komentowali dalej. "Bardzo fajny case jak przez FB można załatwić coś z dużym korpo, jaka jest siła upierdliwych blogerów i jak można wyjść z twarzą (rzecznik play) z sytuacji" - podsumował jeden z internautów.



Więcej o:

Dostęp Premium TOK FM

Serwis informacyjny

Komentarze (9)
Jak wygrać z dużą korporacją? Znany bloger zrobił awanturę na Facebooku
Zaloguj się
  • pkubic

    Oceniono 8 razy 6

    Zachęcam ludzi, żeby walczyli z podobnymi problemami na wszelki sposób (oczywiście zgodny z prawem). Myślę, że przeciętny Polak ciągle się jeszcze poddaje, nie próbując robić nic. Ale to się będzie zmieniać.

  • saidakbar

    Oceniono 5 razy 3

    kazdemu mogą puścić nerwy jsk jest jawnie w jajo robiony zwlaszcza przez "szanowana" firme

  • nf123

    0

    WSZYSCY OPERATORZY, a właściwie WSZYSTKIE KOPRO-RACJE mają wyjebane na klienta, bo nie można im nic poważnego zrobić

    ale już niedługo przebierze się miareczka i babilon będzie płonąć żywym ogniem, niech tylko odpowiednia liczba ludzi wpadnie w nędzę przez bandyckie machinacje banksterów mających w kieszeni polityczne prostytutki

  • fujiyama

    Oceniono 4 razy 0

    To jest kolejny dowód na bezprawie w naszym kraju.
    Jesli umowa została złamana, pan Jakub powinien udać się do sądu i uzyskać stosowne odszkodowanie, najlepiej 100-krotność doznanej szkody, aby drugi raz operator nie odważył się przekroczyć umowy.
    I z każdym przypadkiem kara powinna się zwiększać.

    ODPOWIEDZIALNOŚĆ - trudne słowo

  • catch222

    Oceniono 27 razy -7

    To nie jest bloger tylko zwykly menel,ktory uzywa wulgaryzmow,aby wyrazic swoje oburzenie.Dlatego nigdy nie czytam blogow.To najczesciej zwykle grafomanstwo.Do tego nie tylko menel,ale i dupek zoledny.Wszystkie te czynnosci,do ktorych byl mu potrzebny mobile mogl wykonac ze swojego komputera.Ja nie korzystam w ogole z mobili.Wystarczy mi informacja,ze w Polsce stale podsluchuje sie ponad milion osob.Oddalem swojego Black Barry'ego bezdomnemu.Niech jego podsluchuje ABW czy klika towarzysza Kaminskiego z agentami Tomkami...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX