Wybory 2011. Oto plan kampanii PiS: Zero ataku na PO, postawa i działanie cool, jazzy

?Gazeta Wyborcza? poznała dokument sztabu PiS, który opisuje plan kampanii skierowanej do młodych wyborców. Plan w skrócie wygląda tak: zero ataku na Platformę i próba zaskakującej zmiany wizerunku partii.
"Celem jest pokazanie wyborcom, że PiS jest partią ludzi młodych, ambitnych, aktywnych, przebojowych, kompetentnych, zadbanych, estetycznych, modnych, wyluzowanych, dowcipnych, pełnych pasji, radości życia, pełnych pomysłów, energii, optymizmu" - czytamy w wytycznych kampanii reklamowej.

I dalej: "Być w PiS, sympatyzować z PiS czy głosować na PiS to nie tylko żaden obciach, ale wręcz postawa i działanie cool, jazzy. Działanie budzące zrozumienie, akceptację, solidarność, podziw".

Różne role: w biurze podczas pracy w pozach swobodnych

Twarzami akcji mają być młodzi politycy, głównie kobiety, w tym Sylwia Ługowska z Łodzi, zwana przez tabloidy "Angeliną Jolie PiS", czy wiceszefowa biura prasowego partii Ilona Klejnowska. Seria zdjęć (jedno z nich widzieliśmy) ma pokazać PiS-owców w różnych rolach, np. "na szczycie zdobytej góry w pozie zdobywców", "w biurze podczas pracy w pozach swobodnych", "w klubie wśród młodych", "w środku miasta" (miejskie tło ma się zmieniać).

Nie wiemy, które zdjęcia PiS wybierze i czy pójdą na plakaty czy billboardy. Najmłodsi wyborcy są grupą politycznie niepewną. Ostatnie badania - np. wewnętrzny sondaż Platformy na tysięcznej próbie osób do 30. roku życia, a także uśrednione wyniki kilku badań TNS OBOP - pokazują, że PO straciła znaczną część przewagi.

Więcej o:

Dostęp Premium TOK FM

Serwis informacyjny

Komentarze (26)
Wybory 2011. Oto plan kampanii PiS: Zero ataku na PO, postawa i działanie cool, jazzy
Zaloguj się
  • cyklista

    Oceniono 8 razy 6

    Cool. Czyli "zimny Lech" jako hasło kampanii? To może być sukces, pod warunkiem że kampanię PiS poprze oszronioną zieloną butelko dla każdego.

  • adalbert.13

    Oceniono 6 razy 6

    @machalina.pl
    "Laska boska z WAMI " - no to chyba przesadziła użytkowniczka z tym propagowaniem miłości francuskiej,
    ani to kól ani dżezi.

  • szy_w

    Oceniono 8 razy 6

    czyli teraz wszyscy biorą te prochy, które brał prezes. miejmy tylko nadzieję że tym razem nikt sie nie nabierze na nową wspaniała twarz PISu, która po wyborach okaże się tą sama paskudna gębą

  • adalbert.13

    Oceniono 8 razy 6

    Za szybkie tempo zmian, kadry nie nadążają, taka p.poseł Kempa np.:
    "Rano byłam jeszcze w zupełnym szoku - powiedziała (...) w TVN24.
    To było jakby ktoś mi kolejny życiorys dopisał, to się działo wszystko poza mną - mówiła. "

    A teraz ma być jazzy i cool. Rozumiem, że p. Fotyga to już kompletnie freelancer feetnes.
    Ale słoma we włosach i plwocina z jadem na twarzy zostaje.

  • halo_kotek

    Oceniono 5 razy 5

    cool, jazzy, trendy i... PINK

    w jakieś komedii gejowskiej to słyszałem :)

  • chri-s48

    Oceniono 5 razy 5

    @machalina.pl
    a to dopiero ciekawe podejście do życia - tylko na jak długo ? Do następnego 10 tego pod Pałacem Prezydenckim.

  • qwert-4

    Oceniono 7 razy 5

    taki sam przekret jak w kampani prezydenckiej , udawac kogos innego , oszustwo goni oszustwo

  • tegepe

    Oceniono 7 razy 5

    "cool, jazzy" - czy te pisowskie ćwoki nie potrafią mówić i pisać po polsku, tylko muszą posiłkować się prymitywną angielszczyzną?

  • zelalem

    Oceniono 5 razy 5

    Prezio znów się zmieni???
    I jak zwykle będzie w pełni wiarygodny!
    (albo na prochach)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX