PiS pomaszeruje przeciw reformie emerytalnej. "To zawsze kończy się burdą"

Wielka flaga na demonstracji PiS w grudniu 2011

Wielka flaga na demonstracji PiS w grudniu 2011 (Fot. Sławomir Kamiński / Agencja)

14 marca Prawo i Sprawiedliwość organizuje wielki marsz, którego najważniejszym hasłem jest sprzeciw wobec szykowanego przez rząd podniesienia wieku emerytalnego. Ale na tym nie koniec. Bo demonstracja ma być protestem przeciwko obecnemu stylowi uprawiania polityki, w szczególności przeciw unijnemu paktowi fiskalnemu.
- Organizujemy marsz, gdyż rząd nie chce słuchać naszych argumentów - mówi szef klubu parlamentarnego Prawa i Sprawiedliwości Mariusz Błaszczak. Organizatorzy spodziewają się około 10 tysięcy osób. Przejdą przez centrum Warszawy: od pl. Trzech Krzyży, Alejami Ujazdowskimi, do Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

- Demonstracje to nic dziwnego, nic nienormalnego. W wolnym kraju obywatele mają prawo do tego, żeby przedstawiać swoje oceny i swoje poglądy - podkreśla Błaszczak. - Spacery dobrze służą na ukrwienie, na serce, na umysł. Bardzo się cieszę, że Prawo i Sprawiedliwość spaceruje. Natomiast troszkę już jestem zmęczony takim demonstrowaniem przez PiS na ulicach, gdyż to zawsze kończy się jakąś burdą - ironizuje Andrzej Rozenek z Ruchu Palikota. Małgorzata Kidawa-Błońska z PO uważa, że PiS nie myśli o tym, co będzie za 30 lat, jedynie prowadzi bieżącą walkę polityczną. - I każde rozwiązanie rządu im się nie podoba. Jako opozycja nie mają żadnej propozycji. Jedyne, co mogą zaproponować, to marsz - ocenia posłanka Platformy Obywatelskiej.

Marsz Prawa i Sprawiedliwości, którego hasło brzmi "Brońmy swoich praw", rozpocznie się o 18.



Zobacz także
  • Leszek Balcerowicz Balcerowicz: Związki się kompromitują. Protesty przeciw reformie emerytalnej? To warcholstwo
Komentarze (73)
PiS pomaszeruje przeciw reformie emerytalnej. "To zawsze kończy się burdą"
Zaloguj się
  • rot.leszek

    Oceniono 36 razy 20

    No to znowu procesyja sie szykuje z wyniesieniem dziada kaczynskiego na oltarze

  • legrange

    Oceniono 37 razy 17

    W latach trzydziestych ubiegłego wieku jeden austriacki kurdupel -pokraka też urządzał marsze i skończyło się to zagładą 50 milionów ludzi. I ta katolicko- narodowa tłuszcza w tych pochodach. Tępe, prymitywne moherowe mordy.

  • jan.urbaniak1

    Oceniono 25 razy 17

    Kibice Legii Warszawa całym serem i wypolerowanymi bejzbolami za PiSem !

  • arvelli_net

    Oceniono 33 razy 17

    ... na koniec marszu pisowcy w tym ich lider będą rzucać okrzyki: KOMUNO WRÓĆ!!!!!.... i tak historia naszej niepodleglości zatoczy koło i powróci jak bumerang-dzierżyński, waryński i kaczyński:)

  • pilot1950

    Oceniono 21 razy 15

    Czyli zaczyna sie "Ofensywa Wiosenna PIS"....Protestować przeciwko podniesieniu wieku emerytalnego bedą...EMERYTKI!!!! Co za paranoja!!!! Tylko PIS moze wymyśleć!!! Co z kampania bilbordową z Gilowska na 1-szym planie?

  • munkela

    Oceniono 27 razy 15

    " - Spacery dobrze służą na ukrwienie, na serce, na umysł. Bardzo się cieszę, że Prawo i Sprawiedliwość spaceruje. " - zacheca DZISIEJSZYCH EMERYTOW do udzialu w manifestacji pan Blaszczak.

    Tyle , ze tu nie chodzi O DZISIEJSZYCH EMERYTOW!!!

    Kaczynski, oczywista oczywistosc , az rece zaciera z radosci. JEMU CHODZI O TO ABY OBALIC OBECNY RZAD I ZOSTAC PREMIEREM.

    To, ze spoleczenstwo sie starzeje w calej Europie i ze panstwa UE szykuje sie gremialnie do podniesienia wieku emerytalnego NIC GO NIE OBCHODZI.

    ON CHCE BYC PREMIEREM i juz.

    1. W wielu krajach wiek emerytalny juz od dawna jest taki sam dla mezczyzn i dla kobiet. Za przyklad moga posluzyc tytaj Dania, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Niemcy.

    2. Wiek emerytalny beda podnosic wszystkie kraje, byc moze z wyjatkiem Portugalii, ktora obecnie ma rowny wiek emerytalny dla kobiet i mezczyzn (65 lat) i jeszcze sie nie zadeklarowala.

    3. W Niemczech, Holandii, Danii, Szwecji czy tez Portugalii , kobiety juz od dawna pracuja do 65-tego roku zycia. Od wielu lat.

    4. Komunistyczna bajka jaka w dalszym ciagu usiluje propagowac PiS , dawno juz jest nieaktualna.

    Juz dawno wiadomo, ze NIE MA NIC ZA DARMO!!! Janosikowe rozdawnictwo zas przynosi tylko szkody.

    Kaczynski stara sie przekonac kobiety, ze bardzo sie przejmuje podniesieniem ich wieku emerytalnego.

    Caly proces podnoszenia wieku emerytalnego kobiet zakonczy sie dopiero w roku 2040 !!!

    Dlaczego wiec nie naobiecywac przyslowiowych gruszek na wierzbie? Przeciez Kaczynski chce byc premierem teraz! JUZ!.

    W roku 2040 Kaczynski bedzie mial 91 lat a nasze dzieci beda pracowaly na jego emeryture!

  • hon.x.cep

    Oceniono 27 razy 15

    A to chamstwo rządu oni NIE CHCĄ SŁUCHAĆ PIS-u.i Jarosława Wielkiego.

  • kuma1

    Oceniono 25 razy 13

    To dowód na rzeczywiste istnienie sekty o chorych umyslach.

  • stoperan12

    Oceniono 19 razy 11

    A dlaczego rząd ma słuchać PiSu to nie rozumiem> ja na PiS nie glosowałem i nie zycze sobie żeby rząd który wybrałem ugionał sie pod bzdurnymi argumentami jakiejs grupki szowinistów

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

DOSTĘP PREMIUM