Kobieta w staniku reklamuje dachówki. "Prosty przekaz. Ma trafić do dekarzy"

Opalona kobieta w samym staniku i hasło "blachodachówka szwedzka". W taki sposób swój produkt reklamuje firma z Płocka. - Do dekarzy trafia "prosty przekaz" - tłumaczy dyrektorka ds. marketingu firmy, która promuje się na billboardzie. - Najłatwiej jest pokazać goły tyłek, żeby zwrócić na siebie uwagę - komentuje spec od reklam.
Agnieszka Korolczuk, dyrektor marketingu w firmie Bud Mat, tłumaczy, że "odbiorcami tej reklamy jest bardzo specyficzna grupa, dekarze". - Ich uwagę trzeba jakoś przykuć. Pani na plakacie nie dość, że jest piękna, to jeszcze opalona na brązowo, a przecież reklamuje brązową blachodachówkę - pani dyrektor dziwi się zainteresowaniu.

Ten billboard zwala z nóg

Reklama ma trafiać do dekarzy, ale trafia także do innych, a może raczej w innych. Jadący powoli motocyklista omal się nie przewrócił na widok reklamy. - Gdybym jechał szybciej, to chyba spadłbym z motocykla. Tak mi głowę w kasku wykręciło - mówi pan Krzysztof, którego zapytaliśmy o wrażenia. Dekarzem nie jest. Co na temat reklamy sądzą inni? - To, niestety, typowe w Polsce - oburza się kobieta w średnim wieku. - Zadaszenie ma ładne - ironizuje kobieta z dzieckiem. - Może to jest jakiś sposób. Ale niekoniecznie skłania mnie do tego, żeby zaraz tam polecieć i kupić tonę dachówki - dodaje jej mąż.

"To coś obniża rangę branży"

Specjalista ds. reklamy Zbigniew Skarul patrzy na ten billboard z zażenowaniem. - Nie jestem w stanie uwierzyć w ogóle, że ktoś wymyślił coś tak absurdalnego, bezsensownego, głupiego, seksistowskiego, a przede wszystkim nieskutecznego - denerwuje się Skarul.

Jego zdaniem tego typu reklamy obniżają rangę i wartość branży reklamowej. - Najłatwiej jest pokazać goły tyłek, żeby zwrócić na siebie uwagę. Ale to naprawdę nie jest metoda na budowanie własnego wizerunku i wiarygodności - podsumowuje wyraźnie zdegustowany.

Dyrektor ds. marketingu producenta blachodachówki szwedzkiej Agnieszka Korolczuk przekonuje, że w sprzedaży liczy się otwartość, a reklama nie jest niesmaczna, bo pani na billboardzie jest piękna. - Teraz eksponujemy piękne kobiety. Innym razem jakość i rodzinę - kwituje.

Jak Ci się podoba reklama dachówek?
Więcej o:

Dostęp Premium TOK FM

Komentarze (30)
Kobieta w staniku reklamuje dachówki. "Prosty przekaz. Ma trafić do dekarzy"
Zaloguj się
  • paniczysko

    Oceniono 18 razy 16

    Tylko ten dyrektor-kretyn zapomniał umieścić na grafice produktu - blachówki.

  • alejagwiazd

    Oceniono 43 razy 11

    PRECZ Z PROMOCJA HETEROSEKSUALZMU

  • rumburak07

    Oceniono 10 razy 10

    typowe seksistowskie "szczucie cycem"
    a tak przy okazji było już na stronie
    szczuciecycem.pl
    są tam i inne bardziej absurdalne przykłady

  • wojtusz

    Oceniono 23 razy 9

    Reklama dla debili!

  • podr0znik

    Oceniono 27 razy 9

    Buduję swój dom i niestety - firmy które uważają, że tak muszą promować swoje produkty, od razu dla mnie odpadną. Dla mnie liczy się jakość i widocznie ta właśnie brakuje skoro nic o tego nie widzę na plakacie.

  • mariuss111

    Oceniono 7 razy 7

    zatem, firma ta uważa dekarzy za myślących wyłącznie pytongiem kretynów. Dekarze, huzia do hurtowni po te blachy.

  • rbik53

    Oceniono 36 razy 6

    ..... a gdzie instynktownie trafia wzrok klasycznego dekarza ! ? ! ? - Na cycki ! ! ! !
    - a tam trrraaaach : BLACHODACHÓWKA SZWEDZKA ! ! !

    Cyckowne i skuteczne. Brawo !

  • zuk.w.trawie

    Oceniono 24 razy 6

    Żenująca, głupia i seksistowska reklama. Pójście po najmniejszej linii oporu. Zero kreatywności i wysiłku umysłowego.

  • verte34

    Oceniono 2 razy 2

    "Teraz eksponujemy piękne kobiety. Innym razem jakość i rodzinę - kwituje."
    Fajna dychotomia :D
    Ta p. dyrektor chyba ma problemy z myśleniem.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX