Turyści przez 12 godzin czekali na wylot w Sharm el-Sheikh. Awaria klimatyzacji

Od pierwszej w nocy do 12 w południe czekali polscy turyści na lotnisku w Sharm el-Sheikh na wylot samolotu z powrotem do Trójmiasta. Byli wściekli. Na lotnisko ściągnięto ich prawie dobę przed na początku urlopu planowanym wylotem, a kiedy już byli na miejscu okazało się, że maszyna, którą mieli lecieć, ma usterkę. Polacy spędzą jeszcze jedną noc w hotelu i wrócą do Polski jutro po śniadaniu.
Polscy turyści zaalarmowali media, że utknęli na lotnisku w Sharm el-Sheikh w południer. - Mieliśmy wylatywać dziś wieczorem o godz. 22.30. Wczoraj okazało się, że wylatujemy już w nocy z poniedziałku na wtorek. O północy zabrano nas z hotelu, około godz. 1 byliśmy na lotnisku. Samolot miał być o 4 nad ranem. Weszliśmy do maszyny, ale przesiedzieliśmy w niej 1,5 godziny. Okazało się, że samolot nie jest sprawny, ponieważ są problemy z klimatyzacją. Wróciliśmy na terminal. Kolejne godziny wylotu przesuwano. Najpierw na 8.30, potem 10.30 i wreszcie 12.30 - mówi pani Joanna w rozmowie z Radiem TOK FM.

W grupie turystów są klienci biur Itaka, Exim Tours, TUI i Alfa Star.

Kobieta żali się, że dopiero po godz. 12 zainteresowali się nimi rezydenci z ich biur. - Mamy trafić do jakiegoś zbiorczego hotelu, gdzie będziemy dalej koczować. Nikt nam nie mówi, kiedy wylecimy - czy dziś, czy jutro. Nasz samolot jest zepsuty - mówi turystka.

Polecą jutro

- Lot, z Sharm el-Sheikh do Gdańska, który miał się odbyć dzisiaj o godz.4 jest opóźniony, z przyczyn technicznych. Linie Air Go Airlines w tej chwili przesłały nam nowe rozkłady, z których wynika, że rejs odbędzie się jutro, o godz.10.15. Wszyscy pasażerowie są pod opieką linii lotniczej, która zorganizowała dla nich hotel oraz wyżywienie. Podróżni dotknięci opóźnieniem, otrzymają zwrot kosztów za świadczenia, z których nie mogli skorzystać - napisała Małgorzata Strzylak-Skalińska, rzecznik prasowy Alfa Star.

Dostęp Premium TOK FM

Serwis informacyjny

Komentarze (68)
Turyści przez 12 godzin czekali na wylot w Sharm el-Sheikh. Awaria klimatyzacji
Zaloguj się
  • Said Efekt

Oceniono 214 razy 164

Wyślijcie im pomoc humanitarną najlepiej.
    Dosyć mam doniesień o Polakach za granicą i ich problemach.

• melmakianin

Oceniono 179 razy 157

"Mamy trafić do jakiegoś zbiorczego hotelu" - czy paniusia chciała dostać indywidualny hotel ?

• napletekgandalfa

Oceniono 162 razy 142

Coroczny holokaust januszy.

• jurek42

Oceniono 116 razy 100

a trzeba było jechac do Łeby.....co prawda w Łebie po wejściu do wody odpadają jądra, ale najważniejsze to byc patriotą, co tam jądra....

• Hava Khawinman

Oceniono 85 razy 61

"Pani Joanna mówi, że turyści alarmowali polską ambasadę i biura podróży w Polsce. - Kazali nam czekać - oburza się."

Och nie, muszą czekać?!

Może ambasada by się wzieła do roboty i wysłała po niech Tupolewa ;)

• macwies

Oceniono 72 razy 52

na wysokości przelotowej temp. wynosi ok. -50*C. Można by trochę uchylić okienko i klima już jest ;)

• liftertoja

Oceniono 60 razy 50

No fajnie ale zdjecie ilustrujace ejst z polskiego lotniska, a nie ze Sharm. To jakby info o katastrofie w Wawie zilustrowac katastrofa w Sharm...

A co do awarii - kiedys we Wrocku czekalem na wylot do Turcji od 8 rano do 15. Dali obiad i zetony na telefon, a i tak mielismy lepiej niz ci lecacy z Poznania, ktorych dowiezli do Wrocka autobusen. Czasem tak to bywa, Prezydenta i Sejmu nie powiadomilismy o naszym nieszczeciu :)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX