Wyborcza.pl ma 130 tysięcy cyfrowych prenumeratorów! To robi wrażenie

Wyborcza ma 133 tysiące prenumeratorów

Wyborcza ma 133 tysiące prenumeratorów (Fo. Studio Gazeta)

130 tysięcy prenumeratorów to najlepszy wynik w polskim internecie. Tym sukcesem może się pochwalić Wyborcza.pl.

Serwis Wyborcza.pl od dawna nie ma konkurentów, na polu prenumeraty cyfrowej. Jesienią ubiegłego roku było to 110 tys. czytelników. Teraz już 130 tys. prenumeratorów cyfrowych.

Trzeba pamiętać, że "Gazeta Wyborcza" była pierwszą gazetą w Polsce, która zdecydowała się na wprowadzenie płatnego dostępu do tekstów.

I regularnie zwiększała liczbę czytelników-prenumeratorów, którzy otrzymują dostęp do ekskluzywnych tekstów najbardziej poczytnych dziennikarzy "GW". Tylko prenumeratorzy mogą też mogą komentować na stronie Wyborcza.pl.

Koleżankom i kolegom z serwisu Wyborcza.pl gratulujemy sukcesu.

Zobacz także
Komentarze (7)
Wyborcza.pl ma 130 tysięcy cyfrowych prenumeratorów! To robi wrażenie
Zaloguj się
  • ziomekp.1

    Oceniono 3 razy 3

    "Historyczna strata Agory. Tylko popcorn w kinach idzie jak woda".
    "Nie bez powodu Agora prowadziła ostatnio zwolnienia w swojej drukarni. Przychody pod koniec ubiegłego roku się załamały. Nawet działalność kinowa poważnie zmniejszyła zyski, mimo wzrostu sprzedaży popcornu. To najgorsze trzy miesiące w historii spółki".
    "Załamanie rynku prasowego wychodzi Agorze bokiem. I to podwójnie. Nie dość, że sprzedaż „Gazety Wyborczej” - jeszcze kilka lat temu okrętu flagowego medialnej grupy - spadła ostatnio poniżej 100 tys. egzemplarzy, to i padły zamówienia od pozostałych wydawców prasy dla firmowej drukarni".
    "To przełożyło się na prawdziwy krach w sprzedaży usług poligraficznych w Agorze. Te spadły do zaledwie 19 mln zł w ostatnich trzech miesiącach roku, czyli aż o połowę w porównaniu z rokiem poprzednim. Strata grupy Agora na tej działalności wyniosła aż 55,8 mln zł. Nie dziwne, że zwolniono w styczniu pół setki pracowników".
    "Wyniki drukarni natychmiast odbiły się na całej Agorze. Skonsolidowana strata 73,5 mln zł w czwartym kwartale to niechlubny rekord w historii spółki, która jeszcze przed kilkoma laty rozdawała karty na rynku medialnym. Dotychczas najgorszy był też czwarty kwartał, ale 2008 roku, kiedy strata grupy wyniosła 30,7 mln zł".
    "Drukarnia to niejedyny problem Agory. Przychody ze sprzedaży gazet w czwartym kwartale ub.r. spadły o 9,6 proc. rok do roku do zaledwie 62 mln zł, z czego samej „Gazety Wyborczej” o 11 proc., a czasopism o 14 proc. Jeszcze gorzej wyglądała sprzedaż reklam w tytułach prasowych. W „Wyborczej” udało się znaleźć klientów na ogłoszenia za 19 mln zł, czyli 17 proc. mniej niż rok wcześniej".

    Szczere wyrazy współczucia -- wasz były czytelnik.

  • adok1103

    Oceniono 5 razy 3

    disco polo też ma dużo fanów

  • opio1

    Oceniono 2 razy 2

    Spadek sprzedaży wydania papierowego też robi wrażenie. ;)

  • axermann

    Oceniono 4 razy 2

    Oj nie podniecajcie się tym bo za 2017 rok jesteście ponad 70 melonów w plecy- co ciekawe nigdzie nie można znaleźć informacji ile Agora ma kasy z całej tej cyfrowej niby masowej prenumeraty

  • rastablaster

    Oceniono 3 razy 1

    Wyborcza powinna zarejestrować się jako "foreign agent".

  • lukki69

    Oceniono 5 razy -1

    Jak pokaże gołą dupę na you tube to mam milion widzów...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Serwis informacyjny

DOSTĘP PREMIUM

Polecamy