Reklama działa. Także, jeśli tego nie chcesz. Ale możesz lepiej to kontrolować. "Panoptykon 4.0"

Specjaliści od marketingu przekonują, że reklama działa. Odbiorcy reklam przekonani są z kolei, że podejmują absolutnie racjonalne decyzje. Obie strony mają, w pewnym stopniu, rację, bo twórcy reklam próbują wykorzystywać nieświadomość pewnych podejmowanych przez nas decyzji. Na przykład poprzez zabiegi, które spowodują, że postanowimy coś pod wpływem naszej intuicji zamiast wiedzy. Jak ten mechanizm działa, i jak przed takim mimowolnym wpływem się zabezpieczyć? O tym właśnie Katarzyna Szymielewicz rozmawia z dr. Pawłem Boguszewskim z Instytutu Nenckiego PAN, badaczem mózgu i neurofizjologiem.

Uwagi i pytania kierujcie na adres: panoptykon4.0@tok.fm

Fundacja "Panoptykon" coraz bardziej wspierana jest środkami od ludzi, którzy czują  misję "Panoptykonu" i doceniają efekty pracy fundacji, także w ramach tzw. 1% przy okazji rozliczania swego PITa. W każdej chwili możesz sprawdzić, co udało się Fundacji przez ostatnich prawie 10 lat i zdecydować, czy chcesz wesprzeć takie działania. Szczegóły na stronie Fundacji "Panoptykon".

Więcej o:

Dostęp Premium TOK FM