Jak szukać, żeby znaleźć? Skuteczne ogłoszenie o pracy musi spełniać kilka warunków

Tak jak pracownicy popełniają błędy, przygotowując CV, tak pracodawcom zdarza się źle konstruować ogłoszenia ws. pracy. Te najczęstsze dotyczą braku informacji o zarobkach oraz dokładnej lokalizacji miejsca pracy.

O tym, jak skonstruować skuteczne ogłoszenie zawierające ofertę pracy, mówiła Paulina Rezmer z OLX. Przyznała ona, że podstawowym błędem popełnianym przez pracodawców jest brak widełek płacowych. - Jeśli w ogłoszeniu umieszczamy zakres jego obowiązków, wymagania, które często są trudne do spełnienia, to uczciwe będzie powiedzenie, ile taki pracownik ma szansę zarobić - mówiła Paulina Rezmer. Przyznała, że właśnie widełki płacowe mogą być narzędziem, z którego można potem skorzystać w czasie rekrutacji. Zależnie od tego, z jakim efektem kandydat przebrnie przez ten proces, można mu zaproponować dolną lub górną stawkę tych widełek. 

Jakie błędy dotyczące informacji o lokalizacji miejsca pracy popełniają pracodawcy?
Ile miejsca w ogłoszeniu należy poświęcić stanowisku, a ile samej firmie?
Czy benefity to tylko opieka zdrowotna i karta sportowa? O czym jeszcze warto wspomnieć?
Posłuchaj rozmowy:

Zobacz też raport OLX na ten temat >>>

Chcesz wiedzieć więcej? Interesuje Cię temat pracy i tego, jak sprawić, by była satysfakcjonująca, jak czerpać z niej satysfakcję i uniknąć wypalenia? Słuchaj podcastu Dobra Praca - tylko na tokfm.pl. 

Więcej o:

Dostęp Premium TOK FM

Serwis informacyjny