Reklamy w sieci będą mniej agresywne?

PRZEGLĄD PRASY. Sami marketingowcy przyznają, że odbiorcy mieli już dosyć - pisze ?Dziennik Gazeta Prawna?.
Internauci bronią się przed reklamami, jak mogą. Według raportu adStandard 2011, 29 procent z ich używa specjalnych programów, które pozwalają na całkowite zablokowanie reklam, a 57 procent internautów po prostu ich nie zauważa.

Reklamodawcy, nie chcąc zrażać odbiorców, coraz częściej odchodzą od agresywnych banerów, których internauta nie może wyłączyć. Według Ilony Stachowicz z sieci ARBOnetwork, klientom coraz częściej zależy nie na tym, aby reklama rzucała się na internautę, lecz aby łagodnie go zachęcała. Najczęściej polega to na tym, ze zamiast zwykłych banerów pojawiają się reklamy coraz bardziej interaktywne, na przykład w postaci gier czy filmów, które mają skutecznie zwrócić uwagę na markę czy produkt.

Więcej o:

DOSTĘP PREMIUM