Nowe logo Solidarnej Polski. "Nijakie logo niewyrazistej partii"

Logo miało odwoływać się do takich wartości jak: Polska, rodzina, naród i nowoczesność. Zwycięski projekt został najpierw opublikowany na Twitterze, a dopiero później na konferencji w Sejmie. Mikroblogerzy nie pozostawiają na nim suchej nitki. - Nijakie logo niewyrazistej partii - tak emblemat partii Ziobry skomentował ekspert od marketingu politycznego Eryk Mistewicz.
Dwa dni przed Kongresem Założycielskim "Solidarnej Polski" zaprezentowano nowe logo partii. Zwycięski projekt wybrano spośród około 700 nadesłanych projektów. Autor wybranego logo zgarnął 5 tys. zł. - To bardzo nowoczesne logo, które jest nowoczesnym wyrazem solidarności - powiedział Jacek Kurski z Solidarnej Polski.

Jednak mikroblogerów piszących na Twitterze projekt nie zachwyca. Eryk Mistewicz, publicysta i ekspert od marketingu politycznego, twierdzi, że jest nijakie, tak jak sama partia. Paweł Rybicki dorzuca swoje trzy grosze: - Solidarna zapowiada swoim logo stanie w kolejkach - pisze bloger Salonu24.pl.



Nowy spot Solidarnej

Solidarna Polska rozpoczęła kampanię przed Kongresem Założycielskim, który odbędzie się w sobotę. Jej elementem jest spot promocyjny oraz nowe logo. Europoseł Jacek Kurski tłumaczy w spocie, dlaczego powstała nowa partia. Przekaz jest jasny: władza się nie sprawdza, kraj jest źle rządzony, a prawica już szósty raz przegrywa wybory.



Więcej o:

DOSTĘP PREMIUM