Reklamy na... Ścianie Płaczu? Popłoch po doniesieniu "Haaretz"

Na Ścianie Płaczu w Jerozolimie będą wyświetlane reklamy. Taka informacja wywołała poruszenie wśród izraelskiej opinii publicznej. Jednak doniesienia dziennika "Haaretz" okazały się żartem z okazji święta Purim.
Gazeta wywołała dyskusję na swojej stronie internetowej. Część czytelników odebrała to bardzo serio. Reszta od razu wiedziała, że to purimowy żart.

Dziennik napisał, że na Ścianie Płaczu będą wyświetlane reklamy, logo i hasła różnych firm. W dniu, kiedy zabraknie reklam, na ścianie pojawi się hasło "Na co czekasz, na Trzecią Świątynię? Reklamuj się teraz".

Wcześniej "Haaretz" informował, że wykupieniem powierzchni reklamowej były zainteresowane banki i przedsiębiorstwa budowlane.

Purim to żydowski karnawał. Obchodzony na pamiątkę uratowania od śmierci Żydów będących w perskiej niewoli. Zobacz, zdjęcia z tegorocznych obchodów.

DOSTĘP PREMIUM