Komentarze (40)
Hofman: Zaproponujemy Polakom IV RP pomniejszoną o błędy Ziobry
Zaloguj się
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • wojtek1168

    Oceniono 9 razy 9

    Jakby też nie było 4 - Ziobro to dalej jest 4 :). Bo Ziobro to ZERO :).

  • ekomorda

    Oceniono 9 razy 9

    O jakich to przedsiębiorcach gościu nawijasz? Teraz znowu się okazuje że Ziobro był zły a calą reszta była super?

  • mamabpl

    Oceniono 7 razy 7

    Wnioski z doświadczeń lat 2005-2007 na pewno trzeba wyciągnąć.

    Pięć lat im zajęło żeby dojść do takiej konkluzji

  • adalbert.13

    Oceniono 7 razy 7

    Wy hofman się skupcie na planie Konina.
    Wielką politykę zostawcie panom, nieszczęsny posługiwaczu.
    Musicie pamiętać, że o wycieraczkę z kot(ką) walczy teraz Błaszczak.
    Kot niedurny ją obsikał i tyle waszych starań. Na pociechę kuweta ze żwirkiem.

  • loretta75

    Oceniono 6 razy 6

    IV Rzeczpospolita=PIS + Ziobro
    IV Rzeczpospolita wg Hofmana=PIS + Hofman

  • passtorian

    Oceniono 5 razy 5

    I co jeszcze Adas zaproponujecie? Co do Ziobry to moge tylko przyklasnac. A jak zaproponujesz permanentnie zaszyc sobie buzie i sie wiecej nie odzywac na arenie publicznej to podskocze do gory - z radosci. Kaczor sie sam spycha w niebyt a ja mam sporo cierpliwosci wiec sie nie bulwersuje w tym wzgledzie. Moze zaproponujecie wyprowadzenie sztandaru PISu? Bo jak nie, to w koncu ktos wam wszystkim da kopa w tylek i tak sie ta polska PIS komedia skonczy.

  • pannamarianna777

    Oceniono 5 razy 5

    "Goguś Kwabotyn (Kaczor Goguś, Miluś, Gąsior Gladstone, ang. Gladstone Gander) – postać fikcyjna, antropomorficzna kaczka, stworzona przez Carla Barksa.

    Goguś to niezwykły szczęściarz – wygrywanie w loteriach, znajdowanie banknotów albo cennych przedmiotów to dla niego chleb powszedni. Za patronkę obrał sobie towarzyszącą mu Fortunę. Goguś praktycznie nie musi pracować przez swoje niezwykłe szczęście, co jest powodem zazdrości ze strony Donalda, który od dawna był pechowcem. Goguś mieszka w Kaczogrodzie. Rywalizuje z Donaldem przede wszystkim o Daisy, lecz również o inne rzeczy. Mimo niezwykłego szczęścia z reguły rywalizacje z Donaldem kończą się dla niego klęską. W pierwszych komiksach Barksa z Gogusiem nie było widać jego wielkiego szczęścia, a jedynie jego przebiegłość. Zdarzało się także, że lubił pracować, czego obecnie panicznie się boi

  • signomi.net

    Oceniono 5 razy 5

    Panie Hofman! Dla porządku, Rzeczpospolita bez Ziobry powinna mieć numer V (słownie: pięć). Jak prawo, to i sprawiedliwość, ot tak z szacunku dla arytmetyki. No nie?

  • ajax333

    Oceniono 5 razy 5

    Przecież ,wysłuchiwanie raporów działań Ziobry było ulubionym zajęciem wieczornych spotkań u premiera Kaczyńskiego.Czyżby prezes rezygnował z umiłowanych przez siebie zabawek?

  • passtorian

    Oceniono 4 razy 4

    I co jeszcze Adas zaproponujecie? Co do Ziobry to moge tylko przyklasnac. A jak zaproponujesz permanentnie zaszyc sobie buzie i sie wiecej nie odzywac na arenie publicznej to podskocze do gory - z radosci. Kaczor sie sam spycha w niebyt a ja mam sporo cierpliwosci wiec sie nie bulwersuje w tym wzgledzie. Moze w koncu zaproponujecie wyprowadzenie sztandaru PISu? Bo jak nie, to w koncu ktos wam wszystkim da kopa w tylek i tak sie ta polska PIS komedia skonczy.

  • tymon99

    Oceniono 1 raz 1

    "nasza idea - tak, wypaczenia - nie". gdzieś to już słyszałem.

  • kovalski71

    Oceniono 12 razy -6

    panie Hofman - za dawnych lat zamykało się wrogie media. Wrogów ludu należy tępić

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX