"Wyprzedaż? My o poważnych sprawach, a posłance marzy się shopping"

- Wywołujemy bardzo ważny temat. Mówimy o niespełnionych aspiracjach Polaków. A pani poseł Kidawa-Błońska porównuje nasz spot do wyprzedaży. Może marzy jej się shopping w Londynie - mówi w rozmowie z TOK FM Mariusz Kamiński z PiS. - Chcę porozmawiać z PO merytorycznie - zapewnia.
Prawo i Sprawiedliwość zaprezentowało kolejny spot w ramach ''kampanii informacyjnej''. Widać na nim prezesa Jarosława Kaczyńskiego, który otwiera młodym ludziom szklane drzwi.

- Wywołujemy bardzo ważny temat. Ważny nie tylko dla młodych ludzi. Jesteśmy energicznym, dynamicznym narodem, mamy w sobie potencjał. Ale często, chcąc realizować te aspiracje, napotykamy na przysłowiową szklana ścianę. Jeżeli nie mamy pleców, znajomości, to pewnych rzeczy nie zrealizujemy - mówi o nowym spocie PiS Mariusz Kamiński.

- Chcemy pomóc Polakom realizować ich aspiracje. A problemy są olbrzymie. Nigdy nie było 50-proc. bezrobocie wśród absolwentów szkół wyższych - mówi Kamiński. - Chciałbym z PO porozmawiać na ten temat merytorycznie. Dowiedzieć się, jakie Platforma ma pomysły, żeby to zmienić. Korporacje adwokackie, radcowskie nadal są zamknięte. Nadal wydziały prawa produkują bezrobotnych absolwentów. A co z osobami, które mają ponad 50 lat? Nich ich nie chce zatrudnić - dodaje.

"Ludzie ściągają nasz program, a PO..."

Chciałbym się spierać z PO na argumenty. Tylko mam po drugiej stronie panią poseł Kidawę-Błońską, która opisuje ten spot jako :"wyprzedaż. My mówimy o poważnych tematach, a pani poseł marzy się shopping w Londynie. To infantylne, by posłanka w ten sposób traktowała takie tematy - mówi Kamiński.

mówiła Małgorzata Kidawa-Błońska komentując spot, powiedziała: - To wygląda jak obrazki ze sklepowej wyprzedaży (...). Ludzie stoją przed wielkimi drzwiami, nagle one się otwierają, ludzie biegną, a potem okazuje się, że tam nic nie ma. Bo ani te wyprzedaże nie takie jak człowiek myśli, ani te sukienki nie takie, jakby panny chciały. Wszystko okazuje się wielką pomyłką i złudzeniem - uważa.

Kamiński zapewnia jednak, że ludzie doceniają "kampanię informacyjną" Prawa i Sprawiedliwości. - Największym sukcesem kampanii informacyjnej jest to, że olbrzymia liczba osób ściągnęła ze strony pis.org.pl nasz program na 2011 rok. Jako jedyna partia mamy taki program - powiedział.

DOSTĘP PREMIUM