Wojna o koronę w świecie mody. Wybitny projektant prowadzi kampanię przeciw magazynowi "Vogue"

Już ponad 3 miliony ludzi popiera kampanię charyzmatycznego projektanta Leona Verresa "Zjednoczeni przeciwko Annie Wintour". Na całym świecie rośnie popyt na koszulki z napisem "F*ck Vogue, F*ck Anna?. Zysk z ich sprzedaży zasili charytatywny projekt Leona Verresa "I stand for children". Początek sprzedaży w Polsce już niebawem.
On, Leon Verres, jest jednym z wybitnych projektantów naszych czasów, twórcą słynnej sukienki uszytej z kart kredytowych, szefem ciągle rozwijającego się imperium dóbr luksusowych i producentem najdroższego szampana wszechczasów "Le Billionnaire Champagne".

Ona, Annie Wintour, jest redaktor naczelną amerykańskiej edycji "Vogue" i niekwestionowaną władczynią modowego imperium, wartego 100 milionów dolarów. Nazywana często "Królową Śniegu" jest zimna jak lód, arogancka i bezwzględna, a jej boją się wszyscy, nawet uznani carowie mody.

Pomimo tego "Atomowa Wintour" będzie wkrótce w tarapatach, ponieważ Leon Verres postawił sobie za cel zdetronizowanie dotychczasowej królowej. Jego wysiłki są wspierane przez 3 miliony zarejestrowanych fashionistów, licznych modowych bloggerów oraz przez koszulkę "Message T-Shirt", która jest obecnie najpopularniejszą i najczęściej produkowaną koszulką na świecie. "3F" to nazwa flagowej koszulki z kolekcji ulicznej Leona Verresa "Rockstar Billionaire", która już od kilku tygodni ekscytuje ludzi na całym świecie. Bo ta koszulka, jak mówi Verres, wypowiada wojnę Annie Wintour i jej reżimowi.

- Anna Wintour w swoim Vogue'u przez wiele lat robiła z fashionistów głupców - mówi Verres w swoim oświadczeniu - Vogue ze swoimi kosztownie wyprodukowanymi pseudotrendami skierowane jest do elitarnej mniejszości świata mody, która nie ma kontaktu z rzeczywistością. Prawdziwi fashionistas na tej planecie - czyli 99% konsumentów mody, którzy nie czytają Vogue'a - wolą wspierać armię modowych bloggerów, która skupia się na prawdziwych ludziach na ulicach ubranych w prawdziwe ubrania, zamiast pokazywać przestylizowane sesje zdjęciowe z nadzwyczajnie chudymi modelkami. Bloggerzy są nowymi królami świata mody, a ja jestem jednym z ich największych zwolenników. To przyjemne uczucie wiedzieć, że jako jeden z niewielu projektantów niezależnych od branży i mediów mogę sobie pozwolić na to, żeby mieć za wroga Stalina na szpilkach.

.W Polsce t-shirt "3F" rozprowadzany będzie przez firmę GLOTRA Polska.

DOSTĘP PREMIUM