"PO postawiła na to, co nie sprawdziło się w kampanii Komorowskiego. Kardynalny błąd to powierzenie kampanii Kamińskiemu"

PO uważana za symbol nowoczesności, przespała kampanię internetową. A młodzi ludzie dziś opierają się na wiadomościach z internetu, nie kupują telewizorów - mówił w TOK FM prof. Piotr Wawrzyk z UW. Zdaniem politologa, kampania Platformy zdecydowanie przegrywa z tym, co robi PiS. - PO postawiła na akcenty, które nie sprawdziły się w kampanii Komorowskiego.

Chcesz wiedzieć szybciej? Polub nas

 Jak podkreśla politolog, Platforma nie odrobiła lekcji z porażki w wyborach prezydenckich. - Powiem więcej, popełniono kardynalny błąd, bo postawiono na te osoby, które doprowadziły do zwiększenia dystansu między Komorowskim i Andrzejem Dudą, między I a II turą. Wtedy kampanią kierował Michał Kamiński, który teraz de facto kieruje kampanią PO.

Poważnym błędem, zdaniem prof. Wawrzyka, jest korzystanie z dobrze znanej z poprzednich kampanii broni PO - straszenia Prawem i Sprawiedliwością.



Więcej o:

DOSTĘP PREMIUM