"Gazeta Polska" ma już większą sprzedaż niż "Wprost". Duże spadki "Newsweeka" i "Polityki"

Tygodnik "Wprost" sprzedaje już mniej egzemplarzy niż "Gazeta Polska" - wynika z zestawienia sprzedaży tygodników opinii w maju tego roku opublikowanego przez serwis Wirtualnemedia.pl. Spore spadki sprzedaży zanotowały "Polityka" i "Newsweek".

Chcesz wiedzieć szybciej? Polub nas

Największe zaskoczenie majowego zestawienia to spory spadek sprzedaży "Wprost" (w maju br. 35 tys. egz., spadek o 26 proc.), który dał się wyprzedzić "Gazecie Polskiej" (37 tys. egz.). Od marca redaktorem naczelnym "Wprost" jest Tomasz Wróblewski, który zastąpił Sylwestra Latkowskiego. Wraz z tym ostatnim z redakcji odeszła znaczna część dziennikarzy, a pismo pod nowym kierownictwem zmieniło profil na gospodarczo liberalny i stroniący od sensacyjnych tematów. Jak dotąd branżowe media zwróciły już uwagę na drastyczny spadek cytowalności "Wprost".

Najwięcej egzemplarzy w maju sprzedawał niezmiennie "Gość Niedzielny" (132 tys. ezg., spadek o 12 proc.), spore spadki dotknęły "Politykę" (o 7 proc. do 115 tys. egz.) i "Newsweek" (o 13 proc. do 104 tys. egz.). Dalej znajdują się konserwatywne "W Sieci" (76 tys. egz.) i "Do Rzeczy" (57 tys. egz.).

Więcej w serwisie Wirtualnemedia.pl >>>

Czytasz czasopisma w wersji elektronicznej? "Wprost", "Politykę" i inne tytuły znajdziesz tutaj >>



DOSTĘP PREMIUM