Wroński: Szydło jest świetnym marketingowym produktem. Paradowska: Żartuje pan!

- Czeka nas nowa odsłona Beaty Szydło. Mocno nad nią pracują różni specjaliści. Już wcześniej było widać, że się radykalnie zmieniła. Jeśli ktoś ją pamięta z Sejmu sprzed roku, to jest kompletnie inna osoba. Mówi inaczej, ma nawet inny głos, jest świetnym marketingowym produktem - przekonywał w Poranku Radia TOK FM Paweł Wroński z ?Gazety Wyborczej?.

Chcesz wiedzieć szybciej? Polub nas

Paweł Wroński wskazywał w Poranku Radia TOK FM, że PiS bardzo poważnie traktuje poniedziałkową debatę wyborczą Beaty Szydło z Ewą Kopacz.

- Słyszeliście, gdzie ostatnio była Szydło? Nigdzie. Teraz to prezes Kaczyński jeździ i robi kampanię - mówił Wroński. - Szydło jest szkolona, to ma być jej nowa odsłona. Różni specjaliści mocno nad nią pracują. Już wcześniej było widać, że się radykalnie zmieniła. Jeśli ktoś ją pamięta z Sejmu sprzed roku, to jest kompletnie inna osoba. Ma nawet inny głos - wskazywał.

- Żartuje pan - powątpiewała Janina Paradowska. - Nie wiem, czy nie obraził pan w ten sposób Szydło. Uważam, że ujawniła tkwiące w niej głębokie talenty - dodała publicystka z nutą ironii. - Szydło to dla niektórych ciekawsza, lepsza twarz PiS. I to jest twarz wykreowana, jest świetnym marketingowym produktem - nie ustępował Wroński.

Więcej o:

DOSTĘP PREMIUM