Po naszych tekstach: Cyfra Plus pozwie firmę EUROTOP "Naraziła nas na utratę zaufania klientów"
Tydzień temu za łódzkim "Expressem Ilustrowanym" opublikowaliśmy informacje o tym, jak pracownicy firmy Eurotop z Łodzi "sprytnie" namawiają klientów na kupno dekoderów Cyfry Plus. Jeden z pracowników tej firmy udostępnił nam cały zestaw instrukcji , które - jak twierdzi - pracownicy musieli znać na pamięć. "My w sprawie modernizacji sieci telewizyjnej całego osiedla", "Pan nic nie wie? Tu wszyscy sąsiedzi się podłączają?", "Żeby potem nie było, że pan jako jedyny niezapisany" - to niektóre z formułek, których mieli używać, żeby przekonać klientów do kupna produktów Cyfry Plus.
"Sprzedający od drzwi do drzwi to plaga w branży"
- Otrzymaliśmy sygnały od naszych klientów, że dochodzi do licznych nieprawidłowości przy sprzedaży naszych dekoderów przez tę firmę, i szybko zakończyliśmy współpracę - wyjaśniał wtedy w specjalnym oświadczeniu Michał Stryjecki, p.o. dyrektor ds. PR spółki Canal+ Cyfrowy. ( część 1 i część 2 oświadczenia)
Nasze artykuły wywołały potężny odzew. Otrzymaliśmy dziesiątki listów, w których nasi czytelnicy opowiadali o podobnych praktykach wykorzystywanych do sprzedaży dekoderów i anten telewizyjnych i o tym, jak sami pracowali dla takich firm. - Sprzedający "od drzwi do drzwi" to plaga w branży - pisał jeden z naszych czytelników. - Nieważne, że klient prawie nie widzi, nieważne, że cały dzień pracuje w polu i nie będzie miał czasu na oglądanie, nieważne, że jego stary "rubin" może mieć drobne problemy z wykorzystaniem potencjału HD. Klient płaci, jest prowizja, manager zadowolony - pisał inny.
Cyfra Plus: Rozwiązaliśmy umowy z wieloma takimi firmami
- Wobec dystrybutorów door-to-door, którzy dopuszczają się uchybień wobec naszych procedur bądź nierzetelności w relacjach z klientami, wyciągamy surowe konsekwencje. Tak też postanowiliśmy postąpić wobec firmy EUROTOP - pisze w odpowiedzi na nasze kolejne teksty Michał Stryjecki, p.o. dyrektor ds. PR spółki Canal+ Cyfrowy.
Dodaje, że od początku działalności CYFRA+ rozwiązała umowy z kilkunastoma biurami DTD, które nie spełniały określonych standardów sprzedaży - Zawsze też przychylaliśmy się do uzasadnionych reklamacji poszkodowanych klientów - zapewnia.
Pozew dla firmy EUROTOP
Stryjecki informuje też, że Canal+ Cyfrowy szykuje pozew przeciwko łódzkiej firmie, której działania opisaliśmy. "Spółka CANAL+ Cyfrowy S.A. zdecydowała się złożyć zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez firmę EUROTOP polegającego na przekazywaniu nieprawdziwych informacji, wprowadzaniu w błąd klientów w celu skłonienia ich do zakupienia usługi" - informuje Stryjecki. Dodaje, że CANAL+ Cyfrowy zamierza również wystąpić z powództwem o ochronę dóbr osobistych spółki w związku z naruszeniem jej dobrego imienia, renomy i narażenia tym samym spółki na utratę zaufania ze strony klientów". Cyfra Plus będzie domagać się od łódzkiego EUROTOP przeprosin za naganne praktyki oraz przekazania odpowiedniej kwoty na cele społeczne.
-
PiS boi się "Zielonej granicy"? "To nie Holland zrobiła z polskich funkcjonariuszy bandytów"
-
Radlin jak śląskie Pompeje? Mieszkańcy żądają wyjaśnień. "Nie wiemy, co na nas spadło"
-
Generał Skrzypczak poruszony doniesieniami o inwigilacji. "Nie wiem, czym sobie zasłużyłem"
-
Księża zorganizowali imprezę z męską prostytutką. Interweniowało pogotowie i policja
-
"Nie umią w te klocki". Sienkiewicz o błędach PiS w relacjach z Ukrainą
- O czym jest "Zielona granica"? "Polska jest tam na drugim planie"
- Polska i Ukraina "nakręcają spiralę fatalnych relacji". "Strzelanie po kolanach, które broczą krwią"
- "Opozycja może te wybory wygrać, tylko naobiecywała cuda na kiju"
- Zmarł po kąpieli w Bałtyku. "Miał rany na skórze"
- Awantura z Polską to temat numer jeden w Ukrainie. Obrywa się też Zełenskiemu