Netflix: darmowy miesiąc próbny nie jest już dostępny w Polsce

Polski Netflix przestał udostępniać użytkownikom darmowy okres próbny, podczas którego można bezpłatnie oglądać filmy i seriale na tej platformie. Oficjalnie, to testy i nie jest powiedziane, że zmiany wprowadzane są na stałe.

"W twoim kraju nie oferujemy obecnie bezpłatnego okresu próbnego” - czytamy w Centrum Pomocy na stronie Netflixa.

Dlaczego Netflix zlikwidował okres próbny?

Oficjalnie Netflix informuje, że wycofanie darmowego miesiąca to testy. W oświadczeniu opublikowanym na Spider's Web firma tłumaczy:

"Testujemy dostępność i czas trwania bezpłatnej wersji próbnej, aby lepiej zrozumieć wartość platformy Netflix dla użytkowników. Testy te zazwyczaj różnią się pod względem czasu ich trwania i regionów, w których występują. Nie muszą też oznaczać wprowadzenia testowanych zmian na stałe".

SpidersWeb informuje, że wg. pogłosek krok Netflixa może wynikać z faktu, że w Polsce wielu użytkowników wielokrotnie zakłada darmowe konta tylko na miesiąc, żeby utrzymywać darmowy dostęp.

DOSTĘP PREMIUM