Koniec "Playboya" i "Cosmopolitan" w Polsce. Wydawca zwolni 70 proc. pracowników

Wydawca "Playboya", "Cosmopolitan" czy "CKM" z końcem roku całkowicie rezygnuje w Polsce ze wszystkich swoich magazynów,
Zobacz wideo

Marquard Media Polska, wydawca "Playboya", Cosmopolitan", "Joy", "CKM", "Esquire", Harper's Bazaar" w środę 13 listopada miał przekazać pracownikom inbformację o zamknięciu wszystkich, ukazujących się do tego pory w Polsce tytułów prasowych - przekazał serwis "Wirtualne Media". W grudniu ukażą się ich ostatnie numery. 

W związku z zamknięciem segmentu prasowego pracę stracić ma około 70 proc. pracowników spółki. Decyzja o wycofaniu się z rynku czasopism ma być konieczna, aby umożliwić wydawnictwu dalsze funkcjonowanie i generowanie zysku. W 2018 roku Marquard Media Polska zanotowało spadek przychodów sprzedażowych o 24,3 proc. Już wtedy wycofała z rynku magazyny "Shape" i "Hot Moda", wyjaśniając to chęcią skupienia się na swoich najsilniejszych markach. 

Oprócz serwisu internetowego skm.pl, Marquard Media Polska rezygnuje także z portali towarzyszących innym magazynom. Działać będą nadal serwisy kozaczek.pl, papilot.pl, zeberka.pl. Zapowiedziano również ponowne uruchomienie niektórych innych serwisów, jak np. supermamy.pl. 

Pobierz aplikację TOK FM. Słuchaj i testuj przed dwa tygodnie.

Więcej o:

DOSTĘP PREMIUM