TVN chciał kupić TV Puls, ale się wycofał

TVN SA złożył ofertę na zakup TV Puls, ale potem ją wycofał, poinformował w poniedziałek rzecznik TVN Karol Smoląg.

- W chwili obecnej nie są prowadzone żadne rozmowy w tej sprawie. TVN złożył ofertę na zakup TV Puls, ale ją wycofał - powiedział Reuterowi Smoląg. W rozmowie z Gazeta.pl także potwierdził ofertę kupna, z której się wycofano. - Więcej informacji nie przekazujemy - dodał rzecznik TVN w rozmowie z Gazeta.pl.

Osoba zbliżona do transakcji pragnąca zachować anonimowość, poinformowała Reutera, że TVN był zainteresowany kupnem pakietu większościowego w TV Puls.

TV Puls jest na sprzedaż odkąd News Corp Rupera Murdocha wycofała się w 2008 roku. 75 procent udziałów w telewizji ma jej szef Dariusz Dąbski.

DOSTĘP PREMIUM