Samolot czekał na spóźnionego pasażera, by mógł się zobaczyć z umierającą matką

Gdy Kerry Drake z San Francisco stracił już nadzieję, że zobaczy się jeszcze ze swoją umierającą matką, z pomocą przyszli pracownicy United Airlines. Specjalnie dla niego opóźnili odlot samolotu.

Wydarzenia, do jakich doszło 24 stycznia, przedstawił wczoraj CNN. Kerry Drake otrzymał wiadomość, że stan jego matki, chorej na reumatoidalne zapalenie stawów, pogorszył się i kobieta umiera. Natychmiast, aby zdążyć się z nią zobaczyć jeszcze przed śmiercią, zamówił bilety na lot do Lubbock w Teksasie z przesiadką w Houston. Miał na nią tylko 40 minut.

Kiedy pierwszy lot Drake'a opóźnił się, zrozumiał, że nie zdąży na drugi. A był to już ostatni tego dnia samolot do Lubbock. Mężczyzna rozpłakał się. Jedna ze stewardes, która zauważyła płaczącego pasażera, przyniosła mu chusteczki do otarcia łez i wysłuchała jego historii. I choć powiedziała, że zrobi wszystko, by mu pomóc, Drake nie miał już nadziei, że zdąży zobaczyć się z matką.

"Czekaliśmy na ciebie"

Kapitan samolotu przez radio poinformował o sytuacji Drake'a, a załoga maszyny do Lubbock postanowiła opóźnić lot. Kiedy zrozpaczony mężczyzna wreszcie znalazł się na lotnisku w Houston, ruszył biegiem w stronę bramki odpraw. - Miałem jeszcze ze 20 metrów, gdy pracownik linii lotniczych krzyknął: "Drake, czekaliśmy na ciebie" - opowiada.

Jak mówi Drake, dopiero gdy usiadł w fotelu drugiego samolotu, uświadomił sobie, jak bardzo pracownicy linii lotniczych poszli mu na rękę. Nawet jego bagaż dotarł na czas. - Byłem wzruszony - powiedział CNN.

Wzór dla wszystkich

Mężczyzna jeszcze tego samego dnia spotkał się z matką. - W pewnym momencie otworzyła oczy i myślę, że mnie rozpoznała. Około 4 nad ranem miała ostatni prześwit świadomości - powiedział Drake, który spędził noc w szpitalu. Rano jego matka zmarła.

Drake napisał do United Airlines podziękowania za pomoc, jakiej udzielili mu personel pokładowy, piloci i obsługa naziemna. Jego historia została opisana w newsletterze do wszystkich pracowników jako wzór tego, jak mogą pomagać pasażerom.

TOK FM PREMIUM