"Kartonowe ciasto i plastikowy ser" - nowatorska kampania reklamowa pizzy [WIDEO]

Dotychczas serwowaliśmy ?marną imitację prawdziwej pizzy? - przyznaje zarząd Dominos Pizza w Stanach Zjednoczonych. Kontrowersyjna kampania reklamowa rozpoczęła się w grudniu.

Przy stole siedzi kilkanaście osób i dyskutuje na temat pizzy serwowanej przez amerykańską sieć Dominos. - Ciasto jest gumowe - mówi Paul.- Nie sposób zapamiętać smaku, to jedzenie naprawdę niskiej jakości - krzywi się Sam. Wtóruje im Marc - Pizza z Dominos smakuje jak karton z keczupem i peperoni - mówi.

Następnie widzimy ekran komputera na którym wyświetlane są opinie na temat Dominos. "Ser jest tak przetworzony chemicznie, że smakuje jak plastik" pisze Shanee. "Nawet pizza z mikrofalówki smakuje lepiej" krytykuje Tad. "Od kilku lat nie zamówiłam pizzy z Dominos bo jest tak fatalna", "to produkowany masowo, nudny placek", "kompletnie bez smaku" czytamy w kolejnych wypowiedziach.

Tak krytyczna kampania nie została zapoczątkowana przez konkurentów Dominos, ale przez sam zarząd firmy. - Nadchodzi czas, kiedy wiesz, że trzeba coś zmienić - mówi w reklamie prezes firmy Patrick Doyle - Słuchanie naszych najbardziej zagorzałych krytyków pomogło nam stworzyć nową, lepszą pizzę - dodaje.

"The Pizza Turnaround" to tytuł nowej kampanii marketingowej Dominos, która została zapoczątkowana w grudniu. W reklamie widzimy jak pracownicy Dominos przysłuchują się krytycznym wypowiedziom klientów. - To naprawdę boli - mówi jedna z kucharek ze łzami w oczach. - Byłem zszokowany słuchając tych wypowiedzi - przyznaje Brandon Solano, główny kucharz Dominos.

Solano wraz z innym kucharzem firmy Samem Fausnerem odwiedza "najzagorzalszych krytyków Dominos" i przynosi im nową, ulepszoną pizzę. Paul, Sam i Marc, którzy krytykowali "kartonowe ciasto" i "plastikowy ser", są zaskoczeni wizytą szefów kuchni, ale na ich prośbę próbują "nową, ulepszoną pizzę". Każdy z nich jest zachwycony - Tak właśnie powinno to smakować! - cieszą się do kamery.

Ogłoszenie, że dotychczas serwowało się złe jedzenie byłoby prawdopodobnie strzałem samobójczym dla każdego sieciowego fast foodu. Zarząd Dominos ma jednak nadzieję, że tak oryginalna kampania marketingowa przyciągnie uwagę klientów i przekona ich do nowej pizzy. W spotach reklamowych szefowie kuchni dumnie ogłaszają, że od tej pory będą używać prawdziwego sera i przygotowywać własnoręcznie sos pomidorowy.

Tak oryginalna kampania nie mogła pozostać niezauważona. Podczas gdy jedni chwalą odwagę i szczerość zarządu Dominos, inni krytykują spoty reklamowe. - Nie mogę uwierzyć, że osoba, która wymyśliła te reklamy nadal pracuje w Dominos - komentuje internauta na Twitterze.

Czy nowa pizza jest faktycznie lepsza? - Niestety nie udało im się - czytamy w założonej na facebooku grupie "The new Dominos pizza still sucks". - Jest po prostu bardziej słona i tłusta - piszą klienci.

Zadziwiająca reklama pizzy

DOSTĘP PREMIUM