Wybory 2010: Pawlak zapłaci za marketing szeptany w sieci

PRZEGLĄD PRASY: "Rzeczpospolita" ustaliła, że PSL chce zapłacić specjalistom od marketingu szeptanego za to, by o kandydacie Stronnictwa na prezydenta pisano w internecie dużo i pozytywnie. Wykorzystane mają być do tego blogi, fora i portale społecznościowe.

Waldemar Pawlak nie będzie osobiście dbał o to, by jego nazwisko pojawiało się w sieci w korzystnym świetle. Według "Rzeczpospolitej", ludowcy chcą do tego wynająć wyspecjalizowaną firmę. Marketingowcy będą dbać o to, by dyskusje w internecie zmierzały w kierunku, na którym zależy zleceniodawcy.

Taka usługa - w zależności od zakresu pracy - kosztuje od kilku do nawet dwudziestu tysięcy złotych miesięcznie - czytamy w dzienniku "Rzeczpospolita".

Więcej na stronie "Rzeczpospolitej"

DOSTĘP PREMIUM