Nowa strategia Napieralskiego - "Rozpoczynamy akcję Ostatnie Uderzenie"

Mądrze, zdrowo, bezpiecznie i pracowicie - na tych hasłach Grzegorz Napieralski chce oprzeć swoją kampanię w najbliższych dwóch tygodniach. Nową strategię lidera lewicy poznajemy jako pierwsi.

- Rozpoczynamy akcję "Ostatnie uderzenie" - tłumaczy Tomasz Kalita rzecznik prasowy SLD.

- "Mądrze" oznacza edukację. Chcemy, żeby w polskiej szkole dzieci zamiast tornistrów nosiły laptopy. "Zdrowo" oznacza służbę zdrowia. Nie chcemy dopuścić do prywatyzacji szpitali, którą Platforma Obywatelska planuje od dawna, i którą wybór Bronisława Komorowskiego umożliwi. "Bezpiecznie" znaczy, że postulujemy zwiększenie wydatków na policję. "Pracowicie" - chcemy nowych miejsc pracy, bo niepokoi nas rosnące bezrobocie - tłumaczy główne założenia Kalita.

"Rozpoczynamy akcję Ostatnie Uderzenie"

Napieralski do swoich haseł chce przekonać ludzi happeningami. Dzisiaj pojawił się w jednej ze szkół w Wielkopolsce i rozdał uczniom laptopy. W Najbliższych dniach podobne happeningi z udziałem szefa SLD mają odbyć się przed szpitalem, komisariatem policji oraz urzędem pracy.

- Jutro zaprezentujemy piosenkę i teledysk zespołu 2Sisters zatytułowaną "Tylko on" - oficjalną piesenkę naszego kandydata w tych wyborach - a później już tylko meytoryczna kampania. cztery wskazane przez nas problemy i oczywiście debaty - podsumowuje Kalita.

DOSTĘP PREMIUM

DOSTĘP PREMIUM