Kampania PO: rozmach i premier wzmacniający regiony

PRZEGLĄD PRASY. Na nadchodzącą kampanię samorządową Platforma Obywatelska ma wydać ok. 30 mln zł - podaje dzisiejsza ?Rzeczpospolita?. Większość pieniędzy zostanie wysłana do regionów, reszta zostanie przeznaczona na reklamę centralną.

Oprócz reklamy kandydatów lokalnych w wyborach samorządowych, w telewizji zobaczymy też reklamy samej Platformy. Spoty będą przedstawiać osiągnięcia PO dla mieszkańców miast i wsi, polityków ma w nich nie być. - Chyba że się zgodzi sam premier, decyzji jeszcze nie podjął - mówi w rozmowie z gazetą polityk z otoczenia premiera.

Tak więc w reklamach telewizyjnych partia pochwali się m.in. Orlikami i budową autostrad. - Koncepcja jest gotowa, czekamy tylko na akcept premiera - dodaje rozmówca "Rzeczpospolitej".

Platforma nie rezygnuje także z billboardów i konwencji samorządowych. Na tych drugich ma się pojawiać Donald Tusk, co ma zapewnić obecność prasy i wzmocnić lokalnych kandydatów. Na całą kampanię PO ma przeznaczyć ok. 30 mln zł.

Więcej na ten temat w dzisiejszej "Rzeczpospolitej" .

DOSTĘP PREMIUM