Paradowska, Kolenda-Zaleska i Żakowski będą przekonywać, że "Kultura się liczy"
- Kultura, stereotypowo zaliczana wyłącznie do sfery generującej koszty, pobudza kreatywność wykorzystywaną w różnych gałęziach gospodarki, kreuje potrzeby estetyczne oraz popyt na nowe, bardziej wyrafinowane produkty i usługi - tak pomysłodawcy tłumaczą ideę kampanii.
O znaczeniu kultury mają więc mówić w radiowych spotach znani dziennikarze Jacek Żakowski, Janina Paradowska i Katarzyna Kolenda-Zaleska. Częścią kampanii mają być także telewizyjne reklamówki, w których wystąpią m.in. Henryka Bochniarz, Krystyna Janda, Kayah, Tomasz Bagiński i Ryszard Krynicki.
Akcja ma być skierowana głównie do mieszkańców dużych miast. Obecnie prowadzi ją radio TOK FM. Billbordy pojawią się także w Warszawie, Katowicach, Sosnowcu, Gliwicach, Krakowie, Łodzi, Tczewie, Poznaniu, Wrocławiu i Gdańsku.
DOSTĘP PREMIUM
- Tu i tam kończą się podwyżki stóp procentowych. A banki przerażone. Czym?
- Nie tylko willa. MEiN przeznaczył 500 tys. złotych na docieplenie kościoła. "Tą sprawą powinny zająć się służby"
- Leonard Pietraszak nie żyje. Wybitny aktor zmarł w wieku 87 lat
- W czym tkwi sukces PiS? "Morawiecki to nie polityk, ale korporacyjny technokrata"
- Myśliwi będą zwolnieni z obowiązkowych badań? "Mylą dzika kompletnie ze wszystkim"
- Rafał Baniak zatrzymany przez CBA. Były wiceminister skarbu "uważa się za osobę niewinną"
- Lawina w Himalajach. Zginęło dwóch polskich narciarzy
- Senatorowie zgłosili WOŚP do pokojowego Nobla. "Za mobilizowanie wszystkich pokoleń w kraju rozdartym przez politykę"
- Pakistan. "Ważne aresztowania" po zamachu terrorystycznym. Policja nie wyklucza, że zamachowiec nie działał sam
- "Opozycja pokazała, że jest opozycją propaństwową". Borowski: Nie możemy brać Polaków za zakładników