Paradowska, Kolenda-Zaleska i Żakowski będą przekonywać, że "Kultura się liczy"

Janina Paradowska, Katarzyna Kolenda-Zaleska będą przekonywać, że "Kultura się liczy". Znani dziennikarze wezmą udział w kampanii o takim haśle - informują "Wirtualne media". W znaczeniu kultury w codziennym życiu będą przekonywać w internecie, radiu i na billboardach. Inicjatorem akcji jest Narodowe Centrum Kultury.

- Kultura, stereotypowo zaliczana wyłącznie do sfery generującej koszty, pobudza kreatywność wykorzystywaną w różnych gałęziach gospodarki, kreuje potrzeby estetyczne oraz popyt na nowe, bardziej wyrafinowane produkty i usługi - tak pomysłodawcy tłumaczą ideę kampanii.

O znaczeniu kultury mają więc mówić w radiowych spotach znani dziennikarze Jacek Żakowski, Janina Paradowska i Katarzyna Kolenda-Zaleska. Częścią kampanii mają być także telewizyjne reklamówki, w których wystąpią m.in. Henryka Bochniarz, Krystyna Janda, Kayah, Tomasz Bagiński i Ryszard Krynicki.

Akcja ma być skierowana głównie do mieszkańców dużych miast. Obecnie prowadzi ją radio TOK FM. Billbordy pojawią się także w Warszawie, Katowicach, Sosnowcu, Gliwicach, Krakowie, Łodzi, Tczewie, Poznaniu, Wrocławiu i Gdańsku.

DOSTĘP PREMIUM

DOSTĘP PREMIUM