Expo w Szanghaju nie tak popularne, jak się spodziewano. Bilety sprzedają w sklepach spożywczych

Bilety na EXPO w Szanghaju zaczęto sprzedawać w sklepach spożywczych i supermarketach. Organizatorzy przeliczyli się z prognozami dotyczącymi frekwencji na Wystawie Światowej. Teraz starają się za wszelką cenę przyciągnąć na tereny wystawowe jak największą liczbę zwiedzających.

Bilet w dni powszednie kosztuje 160 juanów, czyli około 80 złotych. Już teraz wiadomo, że w ciągu pierwszych 10 dni trwania EXPO tereny wystawowe odwiedziło 1,5 mln osób. To jednak o ponad połowę mniej niż prognozowano. Organizatorzy zapowiadali, że EXPO odwiedzi ponad 70 mln osób. Jeśli obecna frekwencja utrzyma się, zwiedzających może być "zaledwie" 30 mln. Rekordową frekwencję odnotowano natomiast w Polskim Pawilonie, który w ciągu pierwszych 10 dni odwiedziło ponad 120 tys osób.

DOSTĘP PREMIUM