Rusza kampania "Uwaga na kulturę". Zobacz Polaka po wyjściu z muzeum
Bohaterem kampanii jest Roman - statystyczny Polak, który po powrocie z muzeum wygląda jak z obrazu Picassa. Będzie promował przewodnictwo Polski w Radzie UE. Jednym z haseł reklamowych będzie: "Odkąd Roman poszedł do muzeum, już nie jest taki sam".
Oprócz reklam prasowych (m.in. w "Gazecie Wyborczej", "Polityce", "Newsweeku Polska" i "Rzeczpospolitej"), Romana zobaczymy także w telewizji (w spocie żona podaje Romanowi czerwony barszczyk i zauważa, jak bohater istotnie zmienił się przez kulturę) oraz w internecie.
Założeniem kampanii jest zwiększenie świadomości społeczeństwa o Krajowym Programie Kulturalnym oraz zachęcenie do udziału w działaniach kulturalnych.
Narodowy Instytut Audiowizualny (odpowiedzialny za kulturalny program polskiej prezydencji w kraju) wyprodukuje ponadto 200 tys. masek - jak w kampanii Romana - i rozda je 1 lipca na pl. Defilad.
Oto Polak po powrocie z muzeum. Roman. Promuje polską prezydencję w UE >>>
-
TSUE wydał wyrok w sprawie o reformę polskiego sądownictwa
-
Iga Świątek wygrała z Łesią Curenko. Ukrainka skreczowała. Polka w kolejnej rundzie French Open
-
Wyrok TSUE miażdży PiS-owską reformę sądownictwa. "Znów mogą czekać nas kary"
-
Prof. Markowski ostrzega przed "oszustwami wyborczymi, które się szykują". Jaką przewagę musi mieć opozycja w wyborach?
-
"Widać dygocik". Władza przestraszyła się marszu 4 czerwca? "Wyrażają pogardę dla Polaków"
- Wyniki Lotto 5.06.2023, poniedziałek [Multi Multi, Kaskada, Mini Lotto, Ekstra Pensja, Ekstra Premia]
- Tragedia na zalewie w Skierniewicach. Z wody wyciągniętą martwą 12-latkę
- Ceny w maju przestały rosnąć. "To początek powrotu do inflacyjnej normalności?"
- Poszła popływać w Wiśle i już nie wypłynęła. Trwają poszukiwania młodej kobiety
- "Weaknesses" - jak sprytnie mówić o swoich słabościach