Rusza kampania "Uwaga na kulturę". Zobacz Polaka po wyjściu z muzeum

Dzisiaj rozpoczyna się kampania związana z przewodnictwem Polski w Radzie UE ?Uwaga na kulturę?. Bohaterem jest Roman - Polak po wyjściu z muzeum.

Bohaterem kampanii jest Roman - statystyczny Polak, który po powrocie z muzeum wygląda jak z obrazu Picassa. Będzie promował przewodnictwo Polski w Radzie UE. Jednym z haseł reklamowych będzie: "Odkąd Roman poszedł do muzeum, już nie jest taki sam".

Oprócz reklam prasowych (m.in. w "Gazecie Wyborczej", "Polityce", "Newsweeku Polska" i "Rzeczpospolitej"), Romana zobaczymy także w telewizji (w spocie żona podaje Romanowi czerwony barszczyk i zauważa, jak bohater istotnie zmienił się przez kulturę) oraz w internecie.

Założeniem kampanii jest zwiększenie świadomości społeczeństwa o Krajowym Programie Kulturalnym oraz zachęcenie do udziału w działaniach kulturalnych.

Narodowy Instytut Audiowizualny (odpowiedzialny za kulturalny program polskiej prezydencji w kraju) wyprodukuje ponadto 200 tys. masek - jak w kampanii Romana - i rozda je 1 lipca na pl. Defilad.

Oto Polak po powrocie z muzeum. Roman. Promuje polską prezydencję w UE >>>

Celebryci reklamują. Kto wydał najwięcej? >>

TOK FM PREMIUM