wysTARCZY zapytać: Problemy z "błędnie wypełnionym polem". Co robić? [PYTANIE 13]
Do redakcji TOK FM dotarło następujące pytanie dotyczące wnioskowania o pomoc finansową:
Nasz wniosek został wa razy odrzucony z komunikatem o błędnie wypełnionym polu, ale nie wskazuje żadnego pola. Sekcja pozostaje pusta. Należy skontaktować się z ZUS-em i Ministerstwem Finansów, i nic więcej. Wszystkie pola wypełnione. U innych wnioski przechodzą warunkowo. U nas wykazuje błąd bez wskazania przyczyny. Do PFR nie da się dodzwonić.
Na pytanie odpowiedziała Eliza Kruczkowska, Dyrektor Departamentu Rozwoju Innowacji PFR:
Sugerowałabym skontaktować się z ZUS i MF, żeby ustalić, czy wskazane we wniosku dane pokrywają się z tymi zewidencjonowanymi przez instytucje. W tej konkretnej sytuacji skontaktowałabym się z bankiem, w którym składany był wniosek. Sugerowałabym też, żeby złożyć ten wniosek ponownie.
Czekamy na Wasze pytania: ekg@tok.fm
Więcej o Tarczy Finansowej można posłuchać TUTAJ lub przeczytać TUTAJ. O sytuacji przedsiębiorców i całej gospodarki Maciej Głogowski rozmawia z gośćmi Magazynu EKG od poniedziałku do piątku po 9:00.