Awaria mBanku. Bank zwraca podwójnie zaksięgowane płatności

Niektórym klientom mBank podwójnie księgował płatności kartami debetowymi w poniedziałek wieczorem. We wtorek, jak informuje bank, zaczęło zwracać podwójne płatności, a błąd został naprawiony w nocy.
Zobacz wideo

Bank przekazał, że pieniądze zaczął zwracać klientom po godz. 6 rano we wtorek. "Pieniądze zwrócimy na Wasze konta automatycznie, najszybciej jak to możliwe" - zapewnił we wpisie na Facebooku. Kolejny komunikat, z kolejnymi przeprosinami, pojawił się godzinę później. 

"Wczoraj wieczorem niektórym z Was podwójnie pobraliśmy z konta płatności kartami debetowymi. W nocy naprawiliśmy ten błąd. W historii operacji zobaczycie korektę transakcji. Przepraszamy za wszystkie utrudnienia. PS. A jeśli np. zwracaliście coś do sklepu i dostaliście podwójny zwrot pieniędzy, to też musieliśmy poprawić" - napisał mBank Polska.

Bank rozpoczął działalność w 1986 roku jako Bank Rozwoju Eksportu (BRE Bank). W listopadzie 2013 r. nastąpiło ujednolicenie marki - nazwa mBanku zastąpiła nazwę firmy i marki BRE i MultiBanku.

mBank obsługuje klientów korporacyjnych, instytucjonalnych i detalicznych (w tym private banking) na terenie całego kraju. mBank posiada 2,2 mln aktywnych użytkowników bankowości mobilnej; 5,6 mln klientów bankowości detalicznej oraz 26 tys. klientów bankowości korporacyjnej. Od 2007 r. jest obecny także w Czechach i na Słowacji.

Od 1992 r. bank jest notowany na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

DOSTĘP PREMIUM