"Kiedyś kiełbasa wyborcza była dodatkiem. Dziś jest głównym daniem kampanii"

- Politycy uciekają od poważnych tematów. Tematy takie jak obniżenie wieku emerytalnego czy uchodźcy pojawiają się tylko na chwilę. Tej kampanii brakuje ciężaru merytorycznego - uważa Renata Grochal z "GW". Według Łukasza Lipińskiego dwie największe partie "mają w kampanii taki sam przekaz: jest dobrze, możemy popuścić pasa i rozdawać pieniądze".

Chcesz wiedzieć szybciej? Polub nas Zdaniem analityka "Polityki Insight" kampania wyborcza w wykonaniu PO i PiS to "wyścig na obietnice socjalne", w którym nieznacznie prowadzi największa partia opozycyjna.

Według Aleksandry Pawlickiej z "Newsweeka" na przykładzie dwóch największych partii widać, że to, co zwykliśmy nazywać "kiełbasą wyborczą", jest dziś nie dodatkiem, ale głównym daniem.

DOSTĘP PREMIUM