Charytatywne podpowiedzi wypowiedzi. W odpowiedzi. [369. Lista Przebojów TOK FM]
369. notowanie Listy Przebojów TOK FM to nie tylko wspomnienie 15-lecia piątkowego poranka, czyli Jacka Żakowskiego i "Trzódki" ale też o miejscach, w których Gość i Prowadząca chyba rzadko bywają (co akurat nie jest powodem do zakłopotania), i różnicy pomiędzy wywarem z koźlęcia a rosołem (o ile taka różnica jest), Adam Michnik o dzielnym człowieku, podpowiedzi odpowiedzi dla premier Szydło na pytanie, którego na razie nie pozwoliła sobie zadać, oraz zagadkowy - dla wielu - skrót CRZZ, który pojawił się dość znienacka, ale raczej nieprzypadkowo.
Do premier dołącza zwycięskie nagranie z poprzedniego notowania - ponownie jest to fragment, w którym Tomasz Stawiszyński naśladuje (jakże udanie) sposób mówienia prof. Bogusława Wolniewicza. Drugie miejsce w notowaniu 368. zajęła Krystyna Pawłowicz, trzecie zaś, ex aequo: Jakub Majmurek u Tomasza Stawiszyńskiego, Krzysztof Szewczyk u Przemysława Iwańczyka oraz Sławek Paruszewski i Jacek Balkan.
Słuchajcie, głosujcie, możecie też do nas pisać: lista@tok.fm
POPULARNE
NAJNOWSZE
-
Marsz Miliona Serc zadedykowano pani Joannie, ale nikt jej nie zaprosił. "Moja historia została wykorzystana"
-
Nagły zwrot Niemiec. "Traktują Ukrainę jako zasób"
-
Spór o religię w lubelskim liceum. "Mamy się tłumaczyć?". Rodzice oburzeni, dyrekcja dementuje
-
Gdyby nie on, Ruda Śląska mogłaby wyglądać zupełnie inaczej. "To bardzo źle, że nie został upamiętniony"
-
Wypadek na A1. Łódzka policja wydała oświadczenie: Kierowcą nie był funkcjonariusz ani jego syn
- Szef dyplomacji UE odwiedził Odessę. "Będziemy z Ukrainą tak długo, jak będzie trzeba"
- Twitter, czyli "syndrom Szymborskiej-Gołoty". Prof. Matczak o "igrzyskowości polityki" [FRAGMENT KSIĄŻKI]
- Wybory na Słowacji. Kolejki w Bratysławie. Kilka skarg na naruszenie ciszy wyborczej
- Orlen dba o nastroje wyborców, prezes Glapiński melduje prezesowi wykonanie zadania. A po wyborach "choćby potop"
- Mniejsze parówki, cieńszy papier toaletowy. Trwa masowe mydlenie oczu konsumentom