Menedżerka w Spotify: audio rośnie i będzie rosło w siłę. A jak pracuje się w Spotify?
Tym razem mamy wyjątkowego gościa: Zuzanna Gierlińska, Head of Programmatic Advertising w Spotify, Polka mieszkająca od dziecka w Londynie opowiada, jak szybko powiększa się rynek reklamy programmatic. Sama zajmuje się teraz popularyzowaniem programmatic audio - jej firma wiąże z nim duże nadzieje, bo rośnie zarówno rynek programmatic jak i trwa renesans digital audio. Karol Jurga wraz ze swoją rozmówczynią zastanawia się także, w jakim jeszcze kierunku może rozwijać się rynek reklamy w sieci, pyta też, jak pracuje się w Spotify.
Na pytania i uwagi czekamy pod adresem szerujto@tok.fm
POPULARNE
NAJNOWSZE
-
Poparcie PiS rośnie mimo afery wizowej. Budka tłumaczy, jak działa "szczepionka"
-
Ksiądz, w którego mieszkaniu odbyła się orgia, zabrał głos. "To uderzenie w Kościół"
-
Wypadek na autostradzie A1. List gończy za kierowcą BMW. Ziobro podjął też inną ważną decyzję
-
Katastrofa w seminariach i "ciemna noc" Kościoła. "Stworzono w nim eldorado dla przestępców"
-
Kamienica na Mokotowie oddana w prywatne ręce. Mieszkańcy w strachu. "Nie powinniśmy być tak traktowani"
- Kuria odpowiada na oświadczenie ks. Tomasza od orgii na plebanii z seksworkerem
- Nagły zwrot Niemiec. "Traktują Ukrainę jako zasób"
- "Aż mnie pani podkręciła". Prof. Kowal ostro o słowach Waszczykowskiego. "Dziecinne i infantylne"
- Pornograficzna polityka, szubienice i piranie [630. Lista Przebojów TOK FM]
- Wypadek na autostradzie A1. Prokuratura opublikowała wizerunek kierowcy bmw