Facebook w polskiej kampanii wyborczej - wolna, nomen omen, amerykanka. Raport "Kto (naprawdę) cię namierzył"

Jak polskie partie polityczne wykorzystują możliwości reklamowe Facebooka w walce wyborczej? Kto odpowiada za to, która reklama dotrze do potencjalnego wyborcy? Kto chce dotrzeć do kobiet z prowincji uczących się w dużych miastach? Jak zapewnić przejrzystość kampanii wyborczej w mediach społecznościowych i umożliwić użytkownikom realną kontrolę nad wykorzystywaniem ich danych? W kontrolowaniu kampanii w mediach społecznościowych nie pomoże też Państwowa Komisja Wyborcza, której brakuje instrumentów prawnych. W dzisiejszym odcinku podcastu Panoptykon 4.0. rozmawiamy o wnioskach płynących z raportu "Kto (naprawdę) cię namierzył? Facebook w polskiej kampanii wyborczej.

W roli gości jego autorzy: Dominik Batorski z firmy Sotrender, Krzysztof Izdebski z Fundacji ePaństwo a także, występująca zazwyczaj w roli prowadzącej podcast, Katarzyna Szymielewicz. Tym razem za sterami zasiadł Wojciech Klicki.

DOSTĘP PREMIUM