Facebook w polskiej kampanii wyborczej - wolna, nomen omen, amerykanka. Raport "Kto (naprawdę) cię namierzył"
Jak polskie partie polityczne wykorzystują możliwości reklamowe Facebooka w walce wyborczej? Kto odpowiada za to, która reklama dotrze do potencjalnego wyborcy? Kto chce dotrzeć do kobiet z prowincji uczących się w dużych miastach? Jak zapewnić przejrzystość kampanii wyborczej w mediach społecznościowych i umożliwić użytkownikom realną kontrolę nad wykorzystywaniem ich danych? W kontrolowaniu kampanii w mediach społecznościowych nie pomoże też Państwowa Komisja Wyborcza, której brakuje instrumentów prawnych. W dzisiejszym odcinku podcastu Panoptykon 4.0. rozmawiamy o wnioskach płynących z raportu "Kto (naprawdę) cię namierzył? Facebook w polskiej kampanii wyborczej.
W roli gości jego autorzy: Dominik Batorski z firmy Sotrender, Krzysztof Izdebski z Fundacji ePaństwo a także, występująca zazwyczaj w roli prowadzącej podcast, Katarzyna Szymielewicz. Tym razem za sterami zasiadł Wojciech Klicki.
DOSTĘP PREMIUM
POPULARNE
NAJNOWSZE
- PiS nie zdąży zamieszać przy wyborach? Ekspert podaje ważne terminy i mówi o "ciszy legislacyjnej"
- F-16 raczej nie dla Ukrainy. Ale jest inny pomysł. "Unikamy wielomiesięcznego szkolenia pilotów"
- Tortury w Barczewie to nie jest odosobniony przypadek? Machińska nie daje gwarancji. "Polska jest na zakręcie"
- Piotruś Pan alimentów nie płaci, a do komornika przychodzi z matką. "To są moje byłe dzieci"
- W czym tkwi sukces PiS? "Morawiecki to nie polityk, ale korporacyjny technokrata"
- Co wspólnego mają wyborcy opozycji z wkurzonymi na drag queens gejami?
- Co dalej w sprawie tortur w więzieniu w Barczewie? Ekspert: Obawiam się najgorszego scenariusza
- Lawina w Tatrach. Turysta przysypany śniegiem. Trwa walka o jego życie
- Willa plus. Jak Czarnek buduje "arkę" za miliony z budżetu. "PiS myśli, że ich grzeszki zostaną zakopane"
- Odmówili zakupu biletu dla dziecka. Chcieli je zostawić na lotnisku. "Nigdy nie widzieliśmy czegoś podobnego"