Prawdziwa komunikacja nie powinna być manipulacją. Dowiedz się, jak tę prostą myśl wcielić w życie. I dlaczego
Komunikacja to trochę szerokie pojęcie, może nawet zbyt szerokie. Ale w tej rozmowie chodzi przede wszystkim o komunikację w pracy. Jeśli ma być efektywna, powinna być pozbawiona manipulacji - zwłaszcza tak prymitywnej, jak na przykład słynna a zarazem niesławna "kanapka motywacyjna". Przecież informacja zwrotna powinna przynieść u pracownika efekt zmiany zachowania, czyli być jednoznacznym komunikatem, który nazywa rzeczy po imieniu.
Wszystko to, i znacznie więcej, tłumaczy mi Łada Drozda - coach, psycholog, szkoleniowiec a zarazem autorka "podręcznika komunikacji" - książki "Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem".
POPULARNE
NAJNOWSZE
-
Gdzie jest Adrian Klarenbach? Nieoficjalnie: Gwiazdor TVP zawieszony. Poszło o posła Zjednoczonej Prawicy
-
Szef Lasów Państwowych rusza na "wielką batalię wyborczą" z rządem. "Władza próbuje prywatyzować państwo"
-
Koniec protestu osób z niepełnosprawnościami. Posłanka Hartwich przekazała, kiedy opuszczą Sejm
-
Min. Moskwa chce zabierać paszporty krytykom PiS-u. "Putin też by chciał, żeby Nawalny wyjechał"
-
PiS plus Konfederacja równa się kolejny rząd? "Ona będzie Solidarną Polską do kwadratu"
- "Babciowe". Donald Tusk obiecuje nowe świadczenie. "Nikt na tym nie traci"
- Robert Lewandowski o "aferze premiowej". Zaskoczył kibiców
- PiSowscy wujowie - co mówią, co myślą? I czy waloryzacja 500 plus to będzie "game over" dla opozycji
- Ktoś odważy się aresztować Putina? Na pewno nie Węgry. "Sygnał dla świata"
- Miesiączka, podpaski, tampony - przestań się wreszcie wstydzić! Czy urlop menstruacyjny jest możliwy w Polsce