Radio TOK FM jedną z najsilniejszych marek konsumenckich w Polsce

Radio TOK FM znalazło się w gronie najsilniejszych marek na polskim rynku - otrzymało prestiżowy tytuł Superbrand 2021. To wyróżnienie przyznawane najsilniejszym markom konsumenckim i biznesowym na polskim rynku. Wyniki badania konsumenckiego i laureatów procesu certyfikacji Superbrand ogłoszono podczas uroczystej gali 30 września.

Badanie Superbrands, stanowiące podstawę dla przyznania tytułu, jest największym konsumenckim sondażem siły i wizerunku marek. Za jego realizację odpowiada instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Raz na dwa lata grupa 10 tysięcy respondentów poddaje weryfikacji 2000 marek pogrupowanych w ponad stu kategoriach. Weryfikowane są m.in. znajomość marki, odsetek osób, które korzystały z jej oferty w poprzednich dwunastu miesiącach oraz opinie o niej. Wyniki badania są następnie konfrontowane z opinią Rady Marek - stałego grona doradczego, złożonego z 36 ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR.  

Maciej Głogowski ze statuetką Superbrands 2021 dla Radia TOK FMMaciej Głogowski ze statuetką Superbrands 2021 dla Radia TOK FM tokfm.pl

Więcej informacji o Superbrands 2021 oraz listę laureatów można znaleźć tutaj.

Radio TOK FM - Pierwsze Radio Informacyjne jest opiniotwórczym radiem "mówionym", w którym słowo stanowi około 90 proc. programu antenowego.

DOSTĘP PREMIUM