Koniec epoki? Po 14 latach Zygmunt Chajzer zniknie z reklam proszku do prania

To koniec pewnej epoki w polskiej reklamie. Zygmunt Chajzer kończy 14-letnią przygodę proszkiem Vizir. Nie zobaczmy go już na małym ekranie, gdy doradza Polakom zmartwionym plamami.

Wirtualne Media informują, że nową ambasadorką należącej do firmy Procter&Gamble marki Vizir jest Anna Starmach - prezenterka znana m.in. z programu TVN "MasterChef".

Chajzer w ostatnich latach ograniczył swoją działalność w mediach właśnie do reklam proszku do prania. Przez 14 lat prezentował wszystkie innowacje tej branży - rozpoczął od proszków i płynów do prania, skończył na kapsułkach jednokomorowych. Publiczność zapamiętała jego podróże pomarańczowym busem przez Polskę.

Strony wymieniły się uprzejmymi wiadomościami, choć nie poinformowały o przyczynach rozstania. "Jesteśmy niezmiernie wdzięczni i zadowoleni z wieloletniej i niesamowicie owocnej współpracy z Zygmuntem Chajzerem, który pomógł nam utrzymać Vizir jako jedną z największych marek w Polsce na przestrzeni lat"  stwierdziła w rozmowie z Wirtualnymi Mediami Mariola Mirek, menedżer ds. komunikacji w Procter&Gamble.

Nową abmasadorką Vizira jest od początku lipca Anna Starmach, dziennikarka kulinarna od lat związana ze stacją TVN. W pierwszej reklamie Vizir 3w1 jurorka "MasterChefa" tłumaczy dzieciom, jak przygotować najlepsze muffinki, zaś rodzicom objaśnia, jak skutecznie wyprać plamy po kuchennych szaleństwach.
W 2017 roku dom mediowy MediCom umieścił Starmach na liście dziesięciu najcenniejszych reklamowo polskich celebrytów. Jurorka MasterChefa w przeszłości występowała w reklamach Cukru Królewskiego, Jacobs czy Electrolux.

Zygmunt Chajzer nadal prowadzi jednak Pogodny Poranek w Radiu Pogoda. 

DOSTĘP PREMIUM