Koniec epoki? Po 14 latach Zygmunt Chajzer zniknie z reklam proszku do prania

To koniec pewnej epoki w polskiej reklamie. Zygmunt Chajzer kończy 14-letnią przygodę proszkiem Vizir. Nie zobaczmy go już na małym ekranie, gdy doradza Polakom zmartwionym plamami.

Wirtualne Media informują, że nową ambasadorką należącej do firmy Procter&Gamble marki Vizir jest Anna Starmach - prezenterka znana m.in. z programu TVN "MasterChef".

Chajzer w ostatnich latach ograniczył swoją działalność w mediach właśnie do reklam proszku do prania. Przez 14 lat prezentował wszystkie innowacje tej branży - rozpoczął od proszków i płynów do prania, skończył na kapsułkach jednokomorowych. Publiczność zapamiętała jego podróże pomarańczowym busem przez Polskę.

Strony wymieniły się uprzejmymi wiadomościami, choć nie poinformowały o przyczynach rozstania. "Jesteśmy niezmiernie wdzięczni i zadowoleni z wieloletniej i niesamowicie owocnej współpracy z Zygmuntem Chajzerem, który pomógł nam utrzymać Vizir jako jedną z największych marek w Polsce na przestrzeni lat"  stwierdziła w rozmowie z Wirtualnymi Mediami Mariola Mirek, menedżer ds. komunikacji w Procter&Gamble.

Nową abmasadorką Vizira jest od początku lipca Anna Starmach, dziennikarka kulinarna od lat związana ze stacją TVN. W pierwszej reklamie Vizir 3w1 jurorka "MasterChefa" tłumaczy dzieciom, jak przygotować najlepsze muffinki, zaś rodzicom objaśnia, jak skutecznie wyprać plamy po kuchennych szaleństwach.
W 2017 roku dom mediowy MediCom umieścił Starmach na liście dziesięciu najcenniejszych reklamowo polskich celebrytów. Jurorka MasterChefa w przeszłości występowała w reklamach Cukru Królewskiego, Jacobs czy Electrolux.

Zygmunt Chajzer nadal prowadzi jednak Pogodny Poranek w Radiu Pogoda. 

Więcej o:

DOSTĘP PREMIUM

Komentarze (6)
Po 14 latach Zygmunt Chajzer kończy współpracę z Vizirem. Zastąpi go gwiazda TVN-u
Zaloguj się
  • keiron

    0

    Dzięki Tokfm, informacja dnia. Czekam na inne wstrząsające newsy. Jakaś cicha rywalizacja z Pudelkiem?

  • zritah49

    0

    Najwyższa pora !
    Proszek się przestarzał, a Chajzer tym bardziej.

  • 2bxornot2b

    Oceniono 3 razy 1

    I to jest w zasadzie ten rodzaj informacji, ktorym powinna zajac sie czerska, na tym sie znacie i ja widze chocby kilkugodzinny panel dyskusyjny w studio z ekspertami wlasnie na tekie nurtujace spoleczenstwo tematy.

  • nemilek

    Oceniono 4 razy 2

    Ja jak widzę margaryny Ramę w sklepie, to z obrzydzenim na nią patrzę i nie wziąłbym jej do ręki nawet za darmo od kiedy niania Zawadzka mi ją obrzydziła nachalną, toporną reklamą, która tak długo nas wnerwiała. Reklama z Chajzerem też powodowała odruch przełączenia na inny program albo wyłączania głosu, ale przynajmniej tak nie wkoooooorwiała jak reklama Ramy.

  • Oceniono 1 raz 1

    Pani Szarmach ,nie nadaje się do reklam jest bardzo ;sztuczna'"jej głos jest wymuszony, ta pani nie nadaje śię do żadnych reklam, żadnej wesołości w tej pani!!!!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX