Awaria w ING Banku Śląskim. Klienci nie mogą się nawet dodzwonić na infolinię

Awaria systemu informatycznego zaczęła się ok. 15:00. Klienci banku nie mogą korzystać z systemu internetowego, aplikacji mobilnej, ani wyciągać pieniędzy z bankomatów.

System Moje ING jest chwilowo niedostępny. Nie można zalogować się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Występują również problemy z płatnościami kartami oraz wypłatą gotówki z bankomatów. Nie działa także nasza infolinia.

ING Bank Śląski zapewnia, że stara się jak najszybciej usunąć problem. Po godzinie 18:00 bank podał nowe informacje ws. awarii. Klienci mogą sprawdzić stan konta i wykonać przelew, ale pozostałe funkcjonalności systemu nadal są niedostępne.

Pod wpisem banku ING na Facebooku pojawiło się dużo komentarzy klientów. "Trochę boli, gdy próbujesz zapłacić kartą za już zjedzone jedzenie i dostajesz odmowę" - napisała Dorota. "Właśnie przez Wasze błędne decyzje kwitnę w sklepie z pełnym koszem zakupów, bo nie mogę przelać pieniędzy z konta na konto" - skomentowała Bea. "Jestem uwięziony w restauracji, nie mam jak zapłacić. Jeszcze chwila, a każą mi pewnie odpracować to, co zjadłem, na zmywaku w kuchni" - żali się Łukasz.

Niektórzy klienci banku alarmują, że nagle stan ich konta wskazuje, że nie mają żadnych pieniędzy. "Przyczyną nieprawidłowego stanu konta są zapewne trudności z naszym systemem. Mamy nadzieję, że szybko wszystko wróci do normy" - skomentował ING.

Radio TOK FM i Wyborcza.pl teraz w jednym pakiecie - wygodniej i aż o 50% taniej. Takiej oferty nie było jeszcze nigdy! Sprawdź szczegóły >>>

Czy zdarzyło Ci się nie móc zapłacić kartą z powodu awarii banku?

DOSTĘP PREMIUM