Znamy zwycięzców konkursu animacji marketingowej Timecode AKCJA ANIMACJA 2020

10 września podczas finału transmitowanego na facebooku poznaliśmy laureatów tegorocznej edycji konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA. Jury przyznało Grand Prix, a marki partnerskie sześć wyróżnień. Timecode Akcja Animacja 2020 wygrał Michał Leonczuk, który przygotował animację dla marki Ikea.

Edycja 2020 odbyła się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Wszystkie zadania konkursowe miały wspólny temat przewodni - ekologię. Do konkursu zgłosiło się 189 twórców z całej Polski.

Poziom tegorocznych prac, w naszej ocenie był naprawdę wysoki. Wygrała animacja Michała Le-onczuka, którą jurorzy uznali za oryginalną, ciekawą, dopracowaną i estetyczną, a przede wszystkim dobrze odzwierciedlającą DNA marki Ikea. Konkurs kierujemy do twórców animacji i motion designerów, którzy chcą realizować projekty na potrzeby komunikacji marketingowej, dlatego istotnym kryterium oceny jest właśnie spójność z charakterem marki. W tej pracy to było bardo dobrze widać - powiedział Tomasz Dławichowski - managing director domu produkcyjnego Timecode Film Production, organizator konkursu.

Grand Prix 2020

autor: Michał Leonczuk

Zwycięzca tegorocznej edycji otrzymał honorarium 10 000 zł, monitor Eizo ColorEdge CS2410, tablet Wacom One oraz statuetkę wykonaną przez studio UAU PROJEKT, w technologii druku 3d, z materiałów pochodzących recyklingu.

Partnerzy konkursu: Credit Acricole Bank Polski, Ikea, Fixly, NEXERA, Magne B6 i Żywiec Zdrój przyznawali swoje wyróżnienia w postaci honorariów 2000 zł oraz tabletów Wacom Baboo Slate. Otrzymali je: Kamila Szkolnik-Gołdyn, Adam Łabuś, Michał Leonczuk, Natalia Biegaj, Barbara Szczepanek, Klaudia Kuśnierz i Grzegorz Samson.

Wyróżnione prace:

• Fixly - Adam Łabuś https://vimeo.com/474737952/6ea302154c

• IKEA - Natalia Biegaj https://vimeo.com/468493177/534bf55837

• IKEA - nagroda specjalna - Michał Leonczuk https://vimeo.com/473043893/e7b956ee9b

• Credit Agricole - Barbara Szczepanek i Klaudia Kuśnierz https://vimeo.com/468492672/5c42370989

• Nexera - Kamila Szkolnik-Gołdyn https://vimeo.com/474737128/25e385a8a6

• MagneB6 - Grzegorz Samson https://vimeo.com/468493604

Zadanie konkursowe polegało na stworzeniu w dowolnej technice animacyjnej filmu do jednej z sześciu gotowych ścieżek dźwiękowych przygotowanych przez agencje: FCB Bridge 2 Fun oraz VML&YR – partnerów kreatywnych konkursu.

Prace w tym roku oceniali: duet reżyserski Kasia Kijek i Przemek Adamski, Beata Śliwińska „Barrakuz” - Visual & Graphic Designer, Andrzej Pągowski – artysta grafik, Małgorzata Drozdowska - creative director FCB Bridge2Fun, Agnieszka Klimczak - Executive Creative Director FCB Bridge2Fun, Anna Iller - branded content manager Grupy Allegro, Agnieszka Koćmierowska - senior art director McCann Worldgroup, Filip Tomann - producent Timecode Film Production, Łukasz Słotwiński - partner / design One Eleven, Anna Szkałuba - Head Of Visual Design, VMLY&R, Olga Wroniewicz - pełnomocnik Rektora ds. współpracy międzynarodowej w Polsko Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Kuba Matyka - Creative Director / Experience Director MELT.

Partnerzy kreatywni: FCB Bridge2Fun oraz VMLY&R (kreacja konkursowych ścieżek dźwiękowych); One Eleven (opracowanie identyfikacji wizualnej 3 edycji konkursu); UCHO Studio (nagra-nie ścieżek dźwiękowych); Apollo Music (bank muzyki)

Partner strategiczny: Open Minded Group (współpraca przy opracowaniu koncepcji i strategii konkursu, komunikacja projektu)

Organizator konkursu: dom produkcyjny Timecode Film Production

Partner operacyjny: Studio Bank

Patroni medialni: GRAFMAG, TokFM, Onet

Prace tegorocznych laureatów można obejrzeć na: www.timecodeakcjaanimacja.pl

Konkurs Timecode Akcja Animacja powstał z inicjatywy domu produkcyjnego Timecode Film Production, który od 16 lat zajmuje się produkcją spotów reklamowcy, branded contentu i animacji. Pracując dla klientów w Polsce i w Europie. Na swoim koncie ma setki reklam emitowanych na antenach stacji telewizyjnych, w kinach i mediach społecznościowych. Celem konkursu jest wzrost poziomu polskiej animacji reklamowej i wyszukiwanie talentów.

DOSTĘP PREMIUM