40 minut wypełniania ankiety zamiast wysyłania CV. Nieszablonowa rekrutacja na HR-owca (materiał promocyjny)
Jesli ktoś poświęca 40-50 minut na wypełnienie ankiety, to znaczy, że on rzeczywiście jest zainteresowany, by do danej pracy trafić - tak pomysł zastąpienia zbierania życiorysów ankietą tłumaczył Sebastian Gruszka, kierownik działu marketingu Grupy WOLFF.
Kampania tej firmy, skierowana do branży HR, podczas wydarzenia OLX Know How 2022 została uznana za najbardziej innowacyjną, a sama GRUPA WOLFF otrzymała tytuł laureata konkursu "Liderzy Rekrutacji".
Więcej o tym, jak wyglądała rekrutacja, z czego wynikały przyjęte w niej rozwiązania - w podcaście:
DOSTĘP PREMIUM
POPULARNE
NAJNOWSZE
- Polacy rezygnują z wyjazdu na ferie, a w Zakopanem właściciele hoteli zaniżają ceny. "Absolutne kuriozum"
- "Dziś nie płacę" i "dzida". Ale potem wracają, bo "pensja przyszła". Plaga kradzieży paliw na stacjach
- "Król jest nagi"? Najbogatszy azjatycki miliarder musi się tłumaczyć. "W Indiach to bohater"
- Oświadczenie Redakcji TOK FM w sprawie komunikatu KRRiT [aktualizacja]
- Kaczyński nic nie wie o aferze "willa plus"? "Jest jak Jan Paweł II. Nikt mu jeszcze nie wydrukował Internetu"
- Ojciec walczy na wojnie, matka pilnuje resztek dobytku. Ukraińcy nastolatkowie w Polsce. "Te dzieciaki nie mają nic"
- "PiS siedzi i zmienia paczki popcornu". Wiceszef Polski 2050 o kłótniach na opozycji i kulisach feralnego głosowania
- Kto bardziej odczuwa ból: kobiety czy mężczyźni? Badania i obserwacje kliniczne rozwiewają wątpliwości
- Trudny weekend w Tatrach. Szlaki zamknięte, na drogę do Morskiego Oka zeszła "potężna lawina"
- "Centrum Gnębienia Pracownic". Czy najstarsza fundacja feministyczna przetrwa? "Nowakowska wytoczy działa"