Fixly zachęca: nie kupuj, naprawiaj! [sponsorowane]

Prawie połowa Polaków deklaruje, że zamiast kupować nowe przedmioty i urządzenia, woli naprawiać te, które już posiada. Zachęca do tego również serwis Fixly w ramach kampanii "Nie kupuj - naprawiaj".

W ramach nowej kategorii "Nie kupuj - naprawiaj" zgromadził różne usługi związane z odnawianiem przedmiotów i nadawaniem im nowego życia. Można w niej znaleźć fachowców, którzy zajmują się naprawą obuwia, sprzętu elektronicznego, poprawkami krawieckimi, renowacją mebli czy wymianą tapicerki.

A naprawiać warto, chociażby z powodów finansowych, ekologicznych czy ze względu na sentymentalną wartość przedmiotu. To trzy główne filary, na który opiera się kampania "Nie kupuj - naprawiaj".

Z badań przeprowadzonych przez Fixly wraz z Kantar Polska wynika, że dla 60 proc. Polaków aspekt finansowy jest główną motywacją do naprawiania. W zależności od rodzaju zepsutych przedmiotów jesteśmy skłonni wydać na naprawę nawet 20-30 proc. ich wartości.

Istotny wpływ na zmianę postawy konsumentów ma również rosnąca świadomość ekologiczna oraz coraz popularniejszy trend zero waste. Według wspomnianego już raportu, niemal co trzeci badany zauważa problem nadmiernego generowania elektrośmieci i chce go skutecznie ograniczyć.

Niektóre przedmioty mają wartość sentymentalną i niechętnie zapatrujemy się na to, by ot tak je wyrzucić, mimo tego, że są stare i zniszczone.Tę tezę potwierdziło 20 proc. Polaków, którzy posiadają tego typu rzeczy, a dzięki odpowiedniej renowacji czy przeróbce mogłyby one odzyskać dawny blask i służyć przez kolejne lata.

- W ramach akcji "Nie kupuj - naprawiaj" pokazujemy idealne rozwiązanie, które nie tylko pozwala zaoszczędzić pieniądze, ale również wpływa pozytywnie na nasze środowisko. Na Fixly.pl można łatwo znaleźć fachowca, który naprawi pralkę, odświeży zużytą kanapę albo przerobi nasz ulubiony garnitur lub sukienkę - mówi Daniel Piątkowski, marketing manager w Fixly.

Znalezienie fachowca na Fixly jest proste i wygodne. Wystarczy, że użytkownik doda zapytanie, wybierając potrzebną usługę. Resztę robi za niego Fixly, które połączy zlecającego z fachowcami zainteresowanymi realizacją usługi. Na każde zapytanie odpowiedzi może udzielić do pięciu profesjonalistów. Średni czas oczekiwania na pierwszy kontakt ze strony wykonawcy wynosi zaledwie 4 minuty.

Zanim użytkownik podejmie decyzję o wyborze, może porównać profile wykonawców. Znajdują się na nich wszystkie najważniejsze informacje o danej firmie czy specjaliście, w tym galeria zdjęć, opinie i średnia ocen wystawionych przez osoby, które wcześniej korzystały usług fachowca.

Więcej na temat akcji "Nie kupuj - naprawiaj", na Fixly.pl

DOSTĘP PREMIUM

Serwis informacyjny

Komentarze (1)
Fixly zachęca: nie kupuj, naprawiaj! [sponsorowane]
Zaloguj się
  • szpung

    0

    Wreszcie zmiany ktore zdecydowanie popieram. Trzeba odejsc od globalnego neoliberalizmu, systemu niczym niegranicnego marntrawstwa zasobow.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX