HR-owa telewizja śniadaniowa, czyli duża dawka wiedzy o rynku pracy na wyciągnięcie ręki [materiał we współpracy z partnerem]
Program poprowadzi duet doświadczonych prowadzących. Ponadto wystąpią eksperci z branży HR, goście specjalni związani ze światem nauki, sztuki i sportu. Podczas wydarzenia zostanie również zaprezentowany najnowszy raport „Nowe spojrzenie na rynek pracy – OLX Praca. Know How 2022". Poprzednie wydania można pobrać ze strony OLX Praca.
– Ubiegłoroczne wydarzenie przerosło nasze oczekiwania. Event OLX Know How 2021 zgromadził 900 uczestników online. To ponad trzykrotnie więcej niż we wcześniejszej, tradycyjnej formule. Uczestnicy ocenili wydarzenie na 4,7 pkt w 5-punktowej skali. Zdecydowana większość poleciłaby event znajomym. Udział w kolejnej edycji OLX Know How zadeklarowało wówczas 97,7 proc. ankietowanych! Średni czas obecności wyniósł ok. 1,3 h. To świetny wynik dla takiego typu formatu – ocenia Paulina Rezmer, Senior PR Specialist w OLX.
Patronem medialnym OLX Know How 2022 jest radio TOK FM.
Nowe spojrzenie na rynek pracy
W ubiegłym roku aż 77 proc. badanych uważało, że po pandemii będzie można liczyć na rozwój pracy zdalnej i zwiększenie elastyczności związanej z miejscem i godzinami pracy. Czy nadal panuje takie przekonanie? Z perspektywy czasu zarówno pracodawcy, jak i pracownicy dostrzegają wady wynikające z izolacji i pracy w domu. Również kompetencje najbardziej cenione przez pracodawców ulegają zmianie. Rok temu były to umiejętność współpracy i zarządzania czasem pracy oraz odporność na stres. Obecnie pracodawcy mają nieco inne oczekiwania.
W tegorocznym raporcie eksperci dzielą się dobrymi praktykami i rozwiązaniami dotyczącymi m.in. procesów rekrutacyjnych, zarządzania zespołem rozproszonym, kondycji psychicznej pracowników czy regulacji prawnych związanych z pracą zdalną. Analizowane jest także nowe zjawisko na rynku jak gig economy.
Najlepsze kampanie rekrutacyjne
Podczas wydarzenia zostaną również ogłoszone wyniki konkursu „Liderzy Rekrutacji". Podobnie jak w ubiegłym roku kampanie rekrutacyjne można było zgłaszać w trzech kategoriach: Innowacyjność, Kreatywność, Efektywność. Przewodniczącym jury tegorocznej edycji konkursu jest Paweł Świderski – dyrektor kategorii Praca w OLX, a w składzie kapituły znajdują się eksperci i praktycy z wieloletnim doświadczeniem, m.in.: Angelika Chimkowska, Maja Gojtowska, Anna Macnar, Kasia Tang, Monika Smulewicz, Barbara Zych.
O kampaniach nagrodzonych w ubiegłym roku można przeczytać na stronie OLX Praca:
- Innowacyjność: Zaszyfrowani – CONTMAN
- Kreatywność: CEO for One Month – Adecco Poland Sp. z o.o.
- Efektywność: Akademia Budimex – Budimex.
Na tegoroczne wydarzenie można się zapisać do 24 listopada 2021 r. na stronie: https://olxknowhow.pl/rejestracja/.
OLX Partner
-
Śmiertelne potrącenie 19-latki. Jest wyrok w głośnej sprawie kierowcy autobusu
-
Sprawdziliśmy, co w sklepach myślą o powrocie handlu w niedzielę. Tusk rozwścieczył. "Co mu odbiło?!"
-
Kolejnemu rządowi PiS "puszczą wszystkie hamulce". "Będą chcieli osłabić lub nawet kupić TVN" [podkast DZIEŃ PO WYBORACH]
-
Katastrofa w seminariach i "ciemna noc" Kościoła. "Stworzono w nim eldorado dla przestępców"
-
Nowy sondaż. Prawie wszystkim rośnie, tylko nie im. To koniec wielkiego boomu?
- Zapytaliśmy Polaków o partie drugiego wyboru. "Wyniki frustrują sztabowców Prawa i Sprawiedliwości"
- Brejza ujawnia: Ponad milion ton węgla z rosyjskich portów trafiło w ostatnim czasie do Polski
- Przywrócenie kontroli na granicy ze Słowacją to nie wszystko. Rzecznik PiS: Rozważamy to również na granicy z innymi
- Święto demokracji zagrożone. "Świat wyborów" o kulisach kampanii wyborczych. Podcast TOK FM i Outriders
- Mamy pomysł na Polskę! [materiał promocyjny]