8 października Dzień Własnego Biznesu, czyli okazja, by pochwalić się tym, co najlepsze w firmie
Na czym polega akcja "Dzień własnego biznesu"? MAKRO Polska udostępnia platformę, która pozwala właścicielom małych i średnich firm na stworzenie i zaprezentowanie specjalnej oferty, a przez to dotarcie z produktami czy usługami do szerokiego grona klientów. Ofertę tworzy się na specjalnej platformie, na której przechowywane będzie ono i prezentowane aż do 8 października.
Firma chwali się, że na jej platformie jest już ponad pół miliona ofert. Są one podzielone na kategorie, m.in. bary, restauracje, kawiarnie, piekarnie, fast food, podróże, kultura, usługi etc. Zgłaszane oferty nakładane są na interaktywną mapę Google, by łatwo było je znaleźć np. w okolicy miejsca zamieszkania.
MAKRO zaprasza również do chwalenia naszych ulubionych biznesów, poprzez wstawianie zdjęć i oznaczanie miejsc, z których usług czy produktów korzystamy, a także pokazywanie ich w mediach społecznościowych z hasztagiem #LOVEOWNBUSINESS.