Lider Nieruchomości Otodom 2020. Północ Nieruchomości najlepszym biurem w woj. podlaskim [materiał partnera]

Najpopularniejszy serwis z nieruchomościami, Otodom, po raz kolejny zorganizował konkurs Lider Nieruchomości. Statuetki odebrali Pośrednik Roku (Katarzyna Czerwiak), najlepsze biuro ogólnopolskie (Tekton Property) oraz najlepsze biuro nieruchomości z każdego regionu. Zwycięzcą w województwie podlaskim zostało biuro Północ Nieruchomości z Białegostoku.

Firma powstała w 1999 roku, a białostocki oddział w październiku 2007. Biuro na Podlasiu rozpoczęła działalność w dość w trudnym okresie dla branży, ale dzięki technologicznej przewadze przetrwało i obecnie prężnie działa. Oddział zajmuje się wszystkimi rodzajami nieruchomości. Usługi, które oferuje to doradztwo w zakresie zagospodarowania terenu, uzyskania pozwoleń na budowę, ale także pośrednictwo w kupnie domu lub mieszkania zarówno na rynku pierwotnym, jak i wtórnym.

Laureat z województwa podlaskiego stawia na uczciwość. Sprzedaż czy kupno nieruchomości dla wielu klientów jest transakcją życia, więc chcą żeby proces był przejrzysty i bezpieczny. Dodatkowo, w opinii zwycięzców, jeżeli pośrednik jest miły i kulturalny zawsze klienci lepiej go zapamiętają i zarekomendują znajomym.

– Uzyskanie tytułu Lidera to dla nas wielki zaszczyt. Chcemy zaznaczyć, że podstawą tego sukcesu jest nasz stabilny zespół. Aż sześć osób ma ponad 10-letni staż pracy w firmie. Poza tym, mimo ogromnego doświadczenia i umiejętności, cały czas stawiamy na szkolenia i rozwój. To nieustannie poszerza nasze horyzonty, a dzięki temu każdy nasz klient ma pewność, że zostanie obsłużony na najwyższym poziomie – mówi Cezary Czech Dyrektor Regionu w Północ Nieruchomości.

Na podium za Północ Nieruchomości znalazły się również biura Góralczyk Nieruchomości z Łomży (drugie miejsce) oraz Dobry Dom Jacek Hajduk z Białegostoku (trzecie miejsce).

Wybór laureatów został dokonany we współpracy z agencją badawczą IQS na podstawie obiektywnego konkursu. – Badanie zostało przeprowadzone w kilku etapach. Etap pierwszy obejmował analizę pozyskanych od biur danych dotyczących między innymi liczby pracowników, liczby ofert oraz liczby transakcji. Etap drugi to ocena ofert zamieszczanych w serwisie Otodom pod kątem jakości zdjęć oraz kompleksowości informacji w ofercie. Do trzeciego etapu przechodziły tylko najlepsze biura z danego województwa. Ta część została zrealizowany w oparciu o metodologię Mystery Shopper, czyli Tajemniczego Klienta. Polegała na weryfikacji jakości obsługi przez pracowników biur. Każde zgłaszające się biuro miało takie same szanse, niezależnie od wielkości, liczby transakcji czy lokalizacji, a to dzięki zastosowaniu przeliczników i algorytmów, które niwelowały efekt skali, uwypuklając aspekt jakości i efektywności – wyjaśnia Marta Rybicka, Business Unit Director z firmy badawczej IQS.

Organizator konkursu, Otodom, od wielu lat stawia na profesjonalizację zawodu pośrednika oraz dba o rozwój umiejętności przedstawicieli branży poprzez organizację Akademii Rozwoju Agenta, wydawanie kwartalnika Agent Nieruchomości, a także intensywne działania edukacyjne na blogu i w mediach społecznościowych. Statuetki zostały wręczone podczas transmitowanej online gali, którą poprowadzili General Manager Otodom Monika Rudnicka i Olivier Janiak.

DOSTĘP PREMIUM