Lider Nieruchomości Otodom 2020. Galeria Nieruchomości najlepszym biurem w woj. pomorskim [materiał partnera]

Najpopularniejszy serwis z nieruchomościami, Otodom, po raz kolejny zorganizował konkurs Lider Nieruchomości. Statuetki odebrali Pośrednik Roku (Katarzyna Czerwiak), najlepsze biuro ogólnopolskie (Tekton Property) oraz najlepsze biuro nieruchomości z każdego regionu. Lidrem w województwie pomorskim zostało biuro Galeria Nieruchomości z Gdańska.

Firma działa od czterech lat i zajmuje się głównie sprzedażą i wynajmem mieszkań. W tym roku biuro rozszerzyło działalność na domy i działki, a niedawno ruszyło z nowy projektem: Galeria Business – nieruchomości komercyjne.

Według zwycięzców pośrednik jest przede wszystkim gwarantem wiedzy dla klienta. Największą jego wartością jest znajomość rynku i doświadczenie w przeprowadzaniu transakcji. Dla Galerii Nieruchomości dobry agent odznacza się kreatywnością, ambicją i elastycznością, bo w końcu pracuje z ludźmi.

– Tytuł Lidera Nieruchomości w województwie pomorskim to dla nas docenienie codziennej pracy. Klienci naszego biura mogą spodziewać się tego, że u nas wszystko będzie dopięte na "ostatni guzik", a oni w spokoju ducha będą mogli przystąpić do transakcji. Dbamy o dobre relacje i kontakt z klientem – mówi Jakub Kawa z Galerii Nieruchomości.

Na podium za Galerią Nieruchomości znalazły się również gdańskie biura: Pepper House (drugie miejsce) oraz Tyszkiewicz Nieruchomości (trzecie miejsce).

Wybór laureatów został dokonany we współpracy z agencją badawczą IQS na podstawie obiektywnego konkursu. – Badanie zostało przeprowadzone w kilku etapach. Etap pierwszy obejmował analizę pozyskanych od biur danych dotyczących między innymi liczby pracowników, liczby ofert oraz liczby transakcji. Etap drugi to ocena ofert zamieszczanych w serwisie Otodom pod kątem jakości zdjęć oraz kompleksowości informacji w ofercie. Do trzeciego etapu przechodziły tylko najlepsze biura z danego województwa. Ta część została zrealizowany w oparciu o metodologię Mystery Shopper, czyli Tajemniczego Klienta. Polegała na weryfikacji jakości obsługi przez pracowników biur. Każde zgłaszające się biuro miało takie same szanse, niezależnie od wielkości, liczby transakcji czy lokalizacji, a to dzięki zastosowaniu przeliczników i algorytmów, które niwelowały efekt skali, uwypuklając aspekt jakości i efektywności – wyjaśnia Marta Rybicka, Business Unit Director z firmy badawczej IQS.

Organizator konkursu, Otodom, od wielu lat stawia na profesjonalizację zawodu pośrednika oraz dba o rozwój umiejętności przedstawicieli branży poprzez organizację Akademii Rozwoju Agenta, wydawanie kwartalnika Agent Nieruchomości, a także intensywne działania edukacyjne na blogu i w mediach społecznościowych. Statuetki zostały wręczone podczas transmitowanej online gali, którą poprowadzili General Manager Otodom Monika Rudnicka i Olivier Janiak.

DOSTĘP PREMIUM