Lider Nieruchomości Otodom 2020. Brand&Sell ponownie najlepszym biurem w Małopolsce [materiał partnera]

Najpopularniejszy serwis z nieruchomościami, Otodom, po raz kolejny zorganizował konkurs Lider Nieruchomości. Statuetki odebrali Pośrednik Roku (Katarzyna Czerwiak), najlepsze biuro ogólnopolskie (Tekton Property) oraz najlepsze biuro nieruchomości z każdego regionu. Liderem w Małopolsce zostało po raz drugi biuro Brand&Sell z Krakowa.

Firma powstawała w 2016 roku na skutek rozpoczęcia współpracy Pawła Mrówki specjalizującego się w sprzedaży oraz Katarzyny Pióro zajmującej się marketingiem. Biuro koncentruje się na sprzedaży domów i mieszkań z rynku wtórnego, a także przygotowaniem nieruchomości do sprzedaży. Posiada także oddział w Warszawie.

Dla Brand&Sell ważne jest indywidualne podejście do każdego projektu, ale także do każdego klienta – zrozumienie jego sytuacji życiowej i dostosowanie strategii sprzedaży do sytuacji na rynku. Jak sami zaznaczają: są szczerzy oraz zaangażowani, dzięki czemu często realizują transakcje, które wydają się skazane na porażkę. Dla Brand&Sell istotne jest także to, aby się z klientem polubić, bo w końcu współpraca trwa często kilka miesięcy.

– Lider Nieruchomości to dla nas potwierdzenie, że idziemy w dobrym kierunku. Nie wiedzieliśmy tego od początku. Zaczynaliśmy z zupełnie pustym portfolio i oprócz wizji i naszego pomysłu na sprzedaż nieruchomości niewiele mogliśmy pokazać. Teraz portfolio jest już dość imponujące, a otrzymanie tej ważnej nagrody po raz drugi to potwierdzenie, że nasza usługa ma wartość. – mówi Katarzyna Pióro, współwłaścicielka biura Brand&Sell.

Sukces firmy jest tym większy, że jest ona jednym z dwóch biur nieruchomości z całego kraju, którym udało się zdobyć tytuł Lider Nieruchomości Otodom drugi raz z rzędu.

Na podium za Brand&Selli znalazły się biura EstateStreet z Krakowa (drugie miejsce) oraz Invest Dom Biuro Nieruchomości z Gorlic (trzecie miejsce).

Wybór laureatów został dokonany we współpracy z agencją badawczą IQS na podstawie obiektywnego konkursu. – Badanie zostało przeprowadzone w kilku etapach. Etap pierwszy obejmował analizę pozyskanych od biur danych dotyczących między innymi liczby pracowników, liczby ofert oraz liczby transakcji. Etap drugi to ocena ofert zamieszczanych w serwisie Otodom pod kątem jakości zdjęć oraz kompleksowości informacji w ofercie. Do trzeciego etapu przechodziły tylko najlepsze biura z danego województwa. Ta część została zrealizowany w oparciu o metodologię Mystery Shopper, czyli Tajemniczego Klienta. Polegała na weryfikacji jakości obsługi przez pracowników biur. Każde zgłaszające się biuro miało takie same szanse, niezależnie od wielkości, liczby transakcji czy lokalizacji, a to dzięki zastosowaniu przeliczników i algorytmów, które niwelowały efekt skali, uwypuklając aspekt jakości i efektywności – wyjaśnia Marta Rybicka, Business Unit Director z firmy badawczej IQS.

Organizator konkursu, Otodom, od wielu lat stawia na profesjonalizację zawodu pośrednika oraz dba o rozwój umiejętności przedstawicieli branży poprzez organizację Akademii Rozwoju Agenta, wydawanie kwartalnika Agent Nieruchomości, a także intensywne działania edukacyjne na blogu i w mediach społecznościowych. Statuetki zostały wręczone podczas transmitowanej online gali, którą poprowadzili General Manager Otodom Monika Rudnicka i Olivier Janiak.

DOSTĘP PREMIUM