Lider Nieruchomości Otodom 2020. Partners International mazowieckim Liderem Nieruchomości [materiał partnera]

Najpopularniejszy serwis z nieruchomościami, Otodom, po raz kolejny zorganizował konkurs Lider Nieruchomości. Statuetki odebrali Pośrednik Roku (Katarzyna Czerwiak), najlepsze biuro ogólnopolskie (Tekton Property) oraz najlepsze biuro nieruchomości z każdego regionu. Najlepszym biurem w województwie mazowieckim zostało Partners International z Warszawy.

Jest to najstarsza agencja nieruchomości premium w Warszawie – działa na polskim rynku nieprzerwanie od 1994 roku. Powstała w oparciu o kompleksowe doradztwo i usługi dla ekspatów, a dziś pośredniczy w wynajmie i sprzedaży najbardziej prestiżowych nieruchomości. Klientami są zarówno korporacje, banki, ambasady, izby handlowe, przedsiębiorcy, ale także osoby prywatne i inwestorzy indywidualni.

– Prawdziwa wartość pośrednictwa to dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z klientem, który w oparciu o to podejmuje kluczowe decyzje jak np. sprzedaż majątku rodzinnego, kupno wymarzonego domu czy inwestycja. Czas agentów – sprzedawców mija. Skuteczność jest miarą jakości relacji, jej pielęgnowania i odpowiedzialności agenta. Nasze doświadczenie, bogata oferta, obszerna baza klientów oraz skuteczność, pozwoliły nam wpisać się w rynek nieruchomości jako jedna z najbardziej cenionych agencji, znanych z wyjątkowej obsługi i unikatowych rozwiązań. Nagroda Lider Nieruchomości to dla nas duże wyróżnienie oraz zwieńczenienie i docenienie wieloletniej pracy całego zespołu – mówi Joanna Czapska Managing Director w Partners International.

Na podium za Partners International znalazły się również biura ze stolicy: Villa Mia Premium Property (drugie miejsce) oraz Vilea Property Boutique (trzecie miejsce).

Wybór laureatów został dokonany we współpracy z agencją badawczą IQS na podstawie obiektywnego konkursu. – Badanie zostało przeprowadzone w kilku etapach. Etap pierwszy obejmował analizę pozyskanych od biur danych dotyczących między innymi liczby pracowników, liczby ofert oraz liczby transakcji. Etap drugi to ocena ofert zamieszczanych w serwisie Otodom pod kątem jakości zdjęć oraz kompleksowości informacji w ofercie. Do trzeciego etapu przechodziły tylko najlepsze biura z danego województwa. Ta część została zrealizowany w oparciu o metodologię Mystery Shopper, czyli Tajemniczego Klienta. Polegała na weryfikacji jakości obsługi przez pracowników biur. Każde zgłaszające się biuro miało takie same szanse, niezależnie od wielkości, liczby transakcji czy lokalizacji, a to dzięki zastosowaniu przeliczników i algorytmów, które niwelowały efekt skali, uwypuklając aspekt jakości i efektywności – wyjaśnia Marta Rybicka, Business Unit Director z firmy badawczej IQS.

Organizator konkursu, Otodom, od wielu lat stawia na profesjonalizację zawodu pośrednika oraz dba o rozwój umiejętności przedstawicieli branży poprzez organizację Akademii Rozwoju Agenta, wydawanie kwartalnika Agent Nieruchomości, a także intensywne działania edukacyjne na blogu i w mediach społecznościowych. Statuetki zostały wręczone podczas transmitowanej online gali, którą poprowadzili General Manager Otodom Monika Rudnicka i Olivier Janiak.

DOSTĘP PREMIUM